حمایت از قیام مردم ایران برای آزادی و یک جمهوری دموکراتیک و مبارزه زنان علیه رژیم زن‌ستیز آخوندی
به ابتکار انجمن زنان دموکراتیک ایرانی در ایتالیا و کمیسیونهای فرصتهای برابر در شهر پسکارا و استان آبروتزو جلسه‌ای در سالن فرمانداری شهر پسکارا برگزار شد.
در این جلسه شهردار پسکارا و شماری از مسئولین شهر پسکارا و استان آبروتزو شرکت و سخنرانی کردند و ضمن اعلام همبستگی با زنان ایران در مبارزه علیه رژیم زن‌ستیز آخوندی از برنامه ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی برای ایران آینده حمایت کردند.
در این جلسه که به مدیریت خانم شاهد شعله از مسئولبن انجمن دموکراتیک زنان ایرانی در ایتالیا برگزار شد، آقای کارلو مشی شهردار پسکارا، طی سخنانی به مرور مبارزات مردم ایران علیه دیکتاتوری سلطنتی و چگونگی سرقت انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران توسط خمینی را تشریح کرد . وی با اشاره با مبارزه مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندی به‌ویژه نقش رهبری کننده زنان در قیام سراسری مردم ایران حمایت خود را از مقاومت مردم ایران برای آزادی اعلام کرد.
خانم مائوریتزیا شارّتا رئیس کمیسیونهای موقعیتهای برابر پسکارا به تشریح وضعیت ایران یک‌سال بعد از قیام سراسری مردم ایران پرداخت و طی آن مبارزه مردم ایران به‌ویژه زنان را ستود و همبستگی و حمایت خود از مبارزه مردم و زنان ایران اعلام کرد.
خانم شاهد شعله طی سخنانی گفت:  یک سال از انفجار قیام ملی در ایران که با فقدان غم انگیز ژینا مهسا امینی آغاز شد می گذرد. این قیام  سراپای  رژیم را به لرزه درآورد. سالی که گذشت سالی پر از رشادت و فداکاری فرزندان مردم ایران در گوشه و کنار کشور بود. قیامی که هر چقدر هم برای سرکوبش تلاش کردند، از مسیر خود منحرف نشد و از عزم خود برای سرنگونی رژیم دست برنداشت.
خانم شاهد شعله در ادامه با اشاره به بحران کنونی در منطقه خاورمیانه به افشای جنگ افروزی رژیم در منطقه با سواستفاده از موضوع فلسطین پرداخت و تاکید کرد رژیم آخوندی برای مقابله با قیام مردم ایران به جنگ افروزی در منطقه رو آورده تا با خطر سرنگونی در داخل ایران و بدست مردم ایران مقابله کند
خانم ماریا لویجا مونتوپولینو رئیس کمیسیون فرصتهای برابر در شهرداری پسکارا نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که در سخنان خود ضمن تمجید از حضور زنان در صحنه مبارزه رودررو با رژیم زن‌ستیزآخوندی حمایت شهرداری پسکارا از مبارزه زنان در ایران را ابراز کرد
در ادامه این جلسه خانم ماریا فرانکا داگوستینو رئیس کمیسیون فرصتهای برابر در استان آبروتزو ،تجربیات خود در دیدار با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در جریان سفر به ایتالیا و شرکت در کنفرانس در پارلمان ایتالیا را بازگو کرد. وی ضمن تشریح بخشهایی از صحبت‌های خانم رجوی در مورد مبارزه زنان ایران برای رهایی برخی واکنش‌های هیستریک رژیم در هنگام حضور خانم رجوی در ایتالیا را برشمرد.
خانم گابریلا لیبراتوره تاریخ شناس ایتالیایی سخنران پایانی این جلسه بود.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید