وضعیت در ایران غیرقابل دفاع است.
ما باید از طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی برای یک ایران آزاد،
مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و کثرت‌گرا حمایت کنیم.
به‌همین خاطر آشکارا کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران در خارج را رد می‌کنیم.
خاویر سارسالخوس – رئیس مشترک دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا:
پارلمان اروپا حمایت خود را از آلخو ویدال کوادراس عضو سابق و نایب‌رئیس پیشین پارلمان اروپا اعلام کرده و حمله علیه او را محکوم کرده است که توسط یک فرد ضارب در ۹ نوامبر انجام شد. 
آلخو ویدال کوادراس از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفت ولی توانست جان خود را نجات دهد او اکنون در حال بهبودی از جراحات جدی است که در اثر این حمله به‌وجود آمده بود. 
این خود آلخو بود که به رژیم ایران به‌عنوان عامل تلاش برای کشتن او اشاره کرد. این تیراندازی توسط دادگاه ملی به‌عنوان یک پرونده تروریستی در دست تحقیق است. 
در اجلاس این هفته خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران از پارلمان در استراسبورگ بازدید کردند تا که با نمایندگان پارلمان اروپا در مورد وضعیت در ایران و سرکوب وحشتناکی که رژیم علیه مردم ایران اعمال می‌کند، گفتگو کنند. 
رژیم ایران به یک تهدید جهانی تبدیل شده است. رژیم ایران در غزه از طریق حماس و در لبنان و سوریه از طریق حزب‌الله و در یمن از طریق جناح حوثی‌ها عمل می‌کند قطعنامه جدیدی در مورد تشدید اقدامات رژیم علیه زنان ارائه شده و شبکه گسترده نفوذ رژیم که در اروپا تقویت شده، افشا شده است. 
ما یاد مهسا امینی را که سال گذشته بعد از ضرب و شتم توسط گشت به‌اصطلاح ارشاد به‌خاطر بدحجابی کشته شد، گرامی میداریم. 
وضعیت در ایران برای هر کس که حساسیت دموکراتیک دارد غیرقابل دفاع است. ما باید همبستگی‌مان را با کسانی که در ایران و در تبعید برای مواجه با رژیم متحدشده‌اند، ابراز کنیم. 
برای همین است که باید از طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی برای یک ایران آزاد، مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و کثرت‌گرا حمایت کرد و برای همین است که ما آشکارا کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران در خارج را رد می‌کنیم که از استراتژیهای دائمی و اقدامات رژیم ایران است. 
ما در کنار مردم ایران که خواستار آزادی و دموکراسی و برابری در کشورشان هستند می‌ایستیم. 
با این کار ما نه تنها به مردم ایران بلکه به منافع خودمان کمک می‌کنیم چرا که رژیم ایران تهدیدی برای همه ما هست.
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید