‌خامنه‌ای در عین رجزخوانی
از ترس عواقب جنگ هر گونه نقش داشتن رژیم در آن را
از اساس تکذیب کرد تا دودش به چشم رژیم نرود
 
خامنه‌ای: 
ایران را پشت این حرکت معرفی می‌کنند
اشتباه می‌کنند، محاسبهٔ غلط می‌کنند
این کار کار خود فلسطینی‌هاست
 
ما البته از فلسطین دفاع می‌کنیم
ما پیشانی و بازوی طراحان مدّبر و هوشمند را می بوسیم
 
رجزخوانی ولی‌فقیه ارتجاع: 
در این قضیه رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی
هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده
شکست را همه گفتند من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است
 
من می‌گویم این زلزله ویرانگر
توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی را ویران کند
که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست
 
فرافکنی خلیفه درمانده در برابر قیام مردم ایران
با الگوی «قدس از طریق کربلا» 
وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت
وقتی درنده خویی به نهایت رسید
باید منتظر طوفان بود
 
سخنگوی مجاهدین: 
بنابراین بی‌اعتنا به مسکنهای خشونت‌پرهیزی
در انتظار آتشفشان خشم خلق و سلاح و سرنگونی باش
 
خامنه‌ای ۱۸مهر ۱۴۰۲: 
در این چند روز یک قضیه مهم سیاسی و نظامی دنیا را متوجه به خودش کرد و اون حوادث بی‌سابقه فلسطین عزیز است ما نمی‌تونیم نسبت به این قضایا نسبت به این حادثه مهم بی‌تفاوت باشیم و عبور کنیم خوشبختانه مسئولان موضع‌گیری کردند موضع‌گیریهای درست و خوبی کردند من چند نکته رو در این زمینه می‌خواهم به شما عزیزان‌مون به ملت ایران و به همه برادران‌مون در کشورهای اسلامی عرض کنم.
نکته اول همون چیزیست که در تحلیل‌های گوناگونی که این دو سه روز شده وجود داشت و اون این هست که در این قضیه ۱۵ مهر به این‌طرف رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده شکست رو همه گفتند من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است من می‌گم این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب رو ویران کنه که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست بعید است که رژیم غاصب صهیونیستی با همه‌ های‌وهویی که می‌کنه با همه حمایتهایی که امروز در دنیا ازش از سوی غربی‌ها می‌شود بتوانه اون سازه‌ها رو ترمیم کنه من عرض می‌کنم از شنبه پانزده مهر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی قبلی نیست ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست این نکته اول.
نکته دوم که به نظر من بسیار مهم است که این این است که این بلا را عملکرد خود صهیونیستها بر سرشان آورد وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت وقتی درنده خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود.
حامیان رژیم و بعضی از افراد خود رژیم غاصب یاوه‌گویی‌هایی در این دو سه روز کردند و ادامه داره از جمله این‌که ایران اسلامی رو پشت این حرکت معرفی می‌کنند اشتباه می‌کنند ما البته از فلسطین دفاع می‌کنیم ما از مبارزات دفاع می‌کنیم ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان شجاع فلسطین رو می‌بوسیم ما به آنها افتخار می‌کنیم این هست اما اونایی که می‌گن کار فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی هاست ملت فلسطین را نشناخته‌اند ملت فلسطین را دست کم گرفته‌اند اشتباه‌شون در همینه اینجا هم محاسبه غلط می‌کنند البته همه دنیای اسلام موظف است که از فلسطینی‌ها حمایت کنه و به اذن الله حمایت هم خواهد کرد اما این کار کار خود فلسطینی‌هاست.
فرمانده کل قوا جنگ تحمیلی هشت ساله را به‌معنای واقعی کلمه جنگی جهانی خواندند و گفتند نیروهای مسلح در آن امتحان دشوار از وجب به وجب خاک کشور و حاکمیت اسلام مقدس و عزیز دفاع و توطئه دسته‌جمعی مستکبران شرق و غرب را در دفاع از صدام متجاوز باطل کردند.
گزارش:
پیش از سخنان فرمانده کل قوا سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی ارتقا معنویت بصیرت سیاسی و افزایش توان و آمادگی دفاعی و رزمی توسعه خوداتکایی پیشبرد اشراف اطلاعاتی و هوشیاری انقلابی را چهارچوب فعالیت‌های نیروهای مسلح کشور برشمرد.
خامنه‌ای: وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت وقتی درنده خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود.

سخنگوی مجاهدین: بنابراین بی‌اعتنا به مسکنهای خشونت‌پرهیزی در انتظار آتشفشان خشم خلق و سلاح و سرنگونی باش. در آن روز فرار سرکردگان رژیم هم‌چون سران ارتش و قوای مسلح رضا شاه با ریختن سلاحها در جوی آب تماشایی است!    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید