امروز می‌خواهیم برگ‌هایی از پروندة مأمور وزارت اطلاعات، علی اکبر راستگو رو ورق بزنیم.  مزدوری با نزدیک به چهاردهه خدمات رسانی به آخوندها. مزدوری که وزارت اطلاعات در مستند های جعلی‌یی که می‌سازد به آن استناد می‌کند.

البته خدمات مزدور علی‌اکبر راستگو فقط در انحصار آخوندها نیست. ملاحظه بفرمایید که ساواکی‌ها هم به این مزدور استناد می‌کنند.

فراستی: شکنجه آزار بدنی به یک متهم و یا مجرمه. یعنی اول متهم هستید یا مجرم هستید و بعد شکنجه خواهید شد. ضمنا آن روایتی که از شکنجه های ساواک فرمودید شکنجه‌هایی است که خود شما در سازمان مجاهدین خلق تدوین کردید. این نوع شکنجه هایی است که شما ثبت کردید که  انجام بشه. شلاق زدن شیوة مرسوم در همة زندان‌ها، حبس در سلول انفرادی، سلول‌های ساخته شده به شکلی است که برای هر زندانی به شکل کوچکی جهت هواخوری در سلولش ساخته‌اند تا با سایر زندانیان ارتباط نگیرد. تحمیل گرسنگی، قطع آب گرم حمام در زمستان، از کار انداختن سیستم تهویه

این سند چیه؟‌

سندی هست که آقای مهندس علی اکبر راستگو از سازمان مجاهدین مواردی رو که خود مجاهدین برای شکنجة اعضای خودشون در نظر گرفتند رو اینجا تنظیم کرده

علی‌اکبر راستگو کیه؟ از کی و چگونه به استخدام وزارت بدنام دراومده؟ طی این سالیان چه فعالیت‌هایی داشته؟ چه روابطی با سایر مزدوران داره؟ برای پاسخ به این سوالات با پروندة امروز همراه باشید.

از اونجایی که با استناد اون ساواکی به کتاب علی‌اکبر راستگو شروع کردیم، اجازه بدین نگاهی به این کتاب بیندازیم.

جعلیات و دروغ‌هایی که علی‌اکبر راستگو که به عنوان کتاب منتشر کرده «مجاهدین خلق در آیینة تاریخ» نام دارد. این دروغ‌نامه در ۵۶۸ صفحه در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، توسط «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» رژیم منتشر شده است. 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید