مجید تفرشی کیست و چه نگرانی‌هایی دارد؟‌
حضور مجید تفرشی در صحنه‌های رسانه‌ای و شبکه سیمای رژیم و تبلیغ برای ماندگاری نظام به اندازه کافی گویای مختصات و رابطه‌های این فرد با دستگاههای حکومتی است و نیاز به واکاوی زیادی ندارد. یاد کردن از خامنه‌ای به‌عنوان «مقام معظم رهبری» و دفاع از قاسم سلیمانی به‌عنوان «سرباز وطن» به‌صورت گویایی نشان می‌دهد که تا کجا برای انجام مأموریت و وظایف محوله‌اش قلاده وزارت را برگردن دارد.
او در یک گفتگو با تلویزیون حکومتی خود را رسماً کسی معرفی می‌کند که از طرف مردم لقب «ماله‌کش نظام» گرفته، بخشی از این گفتگو، بیانگر برخورد مردم ناراضی و شورشی با این عنصر پلید و سؤالاتی است که پیش روی او قرار داده‌اند:
«[مجید تفرشی:] …دو تا نگاه وجود داره توی رسانه‌های خارج و داخل، [از نظر حکومت] ایرانی خارج از کشور، ایرانی است که بی‌وطن است، حق نداره حرف بزند، حق نداره برای حرف زدن توی فضای عمومی، اولاً می‌گویند دو تابعیتی! جاسوس! مزدور خارجی! در بدر! فراری! از اونطرف هم هست [از نظر مردم] ایرانی که به داخل سفر می‌کند، ماله‌کش نظام است! مزدور است! اگر اشکال نداشته، چرا جمهوری اسلامی باهاش کاری نداره؟ حتماً یک باکی‌اش میشه به‌قول شیرازی‌ها و یک کلکی توی کارش است…» (شبکه چهار آخوندی، ۲۳ مهر ۱۴۰۱)
وی بعد از قیام۱۴۰۱ در مصاحبه‌یی دغدغه و نگرانی خود و اربابانش را این‌طور بازتاب می‌دهد: «اساساً مسأله مجاهدین خلق تبدیل به دغدغه ملی [منظور نظام] شده» (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۱۴۰۲/۴/۲).
در جریان قیام ۹۸ مجاهدین با مستند کردن شهادت ۱۵۰۰تن از شورشگران و جوانان قیامی رسوایی بزرگی برای رژیم در داخل و خارج کشور به ثبت رساند طوریکه آنرا در معرض انزجار و نفرت جهانی قرار داد حکومت جنایتکار در تدافع این سرافکندگی، به این دست و پا زدن افتاد تا خود را از این جنایت ضدبشری در ببرد. این شکست و سوختگی رژیم از ناکام شدن در پنهان‌سازی جنایاتش را پادوی مفلوک تفرشی این‌طور بازتاب می‌دهد: «سازمان [مجاهدین] در آبان ۹۸ بیانیه داد و تعداد کشته‌ها را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد. رویترز این خبر را منتشر کرد و فکت (خبر) قطعی شد».
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید