برای مشاهده کلیپهای شماره ۲ تا ۱۰ به زیر این مطلب مراجعه کنید.
سخنرانی‌های:
سهام بادی وزیر زنان تونس (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴)
 
نرگس نهان وزیر معدن و نفت افغانستان (۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹)
 
دورین روکماکر نمایندهٔ پارلمان اروپا از هلند
 
کی‌را رودیک نمایندهٔ پارلمان اوکراین، رهبر حزب هولوس - نایب‌رئیس اتحاد لیبرال‌ها و دموکرات‌های اروپا
 
پروفسور سارا چندلر رئیس پیشین کمیتهٔ حقوق‌بشر کانون وکلای انگلستان و ولز
 
کریستینا بلک‌لاز رئیس کانون وکلای انگلستان و ولز (۲۰۱۹)
 
گانا یودکیوسکا معاون پیگیری گروه کاری سازمان‌ملل در مورد بازداشت‌های خودسرانه - قاضی پیشین دادگاه اروپایی حقوق بشر
 
مالگورزاتا کریچووسکا نایب‌رئیس کمیته خارجی شورای عالی وکلای لهستان
 
دکتر کاتیا ده‌جوانی نمایندهٔ پارلمان مالت
 
ایولیا داسکالو نمایندهٔ پارلمان مولداوی
 
ماریا پانکو نمایندهٔ پارلمان مولداوی
 
سناتور کارمن کینتانیا رئیس کمیسیون برابری پارلمان اسپانیا (۲۰۱۵) - رئیس سازمان سراسری زنان اسپانیا «آفامر» با ۱۸۰هزار عضو
 
میشل دووکولور رئیس پیشین کمیتهٔ پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک در مجلس فرانسه
 
الفریده یلینک برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۰۴ - اتریش
 
امیلیا سرکی‌راعضو کمیتهٔ امور قانون‌اساسی پارلمان پرتغال
 
سهام بادی وزیر زنان تونس (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴) : به مبارزه زنانی درود می‌فرستم که از هر روز سال یک ۸مارس می‌سازند. زیرا این یک مبارزه مستمر است و تا وقتی آنها آزادی، کرامت و سرزمین خود را پس بگیرند، متوقف نخواهد شد، من به خانم رجوی درود می‌فرستم که با سخنانش بر دردها التیام می‌بخشد و واژه‌ها را به سلاحهای جنگی تبدیل می‌کند که دیکتاتورها را می‌ترساند.
نرگس نهان وزیر معدن و نفت افغانستان (۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹) : زمان آن فرا رسیده است که زنان به‌میدان بیایند و مسئولیت بیشتری را برای رهبری اصلاحات جهانی در راستای دنیایی بهتر، پایدار و صلح‌آمیز برعهده بگیرند.
دورین روکماکر نمایندهٔ پارلمان اروپا از هلند : برای من مریم رجوی ماندلای این عصر است ، می‌توانید روی من حساب کنید و امیدوارم زنان و دختران ایران عهد من را برای ایستادن در کنار مریم بشنوند، کسی که مسئولیت رهبری مبارزه برای یک ایران آزاد را برعهده گرفته، تا زنان و کودکان بتوانند به تمام حقوق خود دست یابند.
کی‌را رودیک نمایندهٔ پارلمان اوکراین، رهبر حزب هولوس : ما آموختیم که زنان در خط‌مقدم مبارزه هستند و ما نیرویی هستیم که هیچ‌کس نمی‌توانست آن‌را پیش‌بینی کند اما هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌را سرکوب کند، ما یاد گرفتیم که گاهی باید برای حفظ امنیتشان از عزیزان جدا شد تا بتوان به مبارزه ادامه داد.
پروفسور سارا چندلر رئیس پیشین کمیتهٔ حقوق‌بشر کانون وکلای انگلستان و ولز
قضاییهٔ رژیم ۱۰۴تن از اعضای مقاومت ایران را به‌اتهام مخالفت با نظام محاکمه می‌کند ،آخرین باری که رژیم چنین کاری کرد در تابستان۶۷ بود که طی آن ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شدند . می‌دانیم که یکی از عاملان اصلی رئیس‌جمهور رژیم ابراهیم رئیسی است.این جنایات علیه بشریت باید مورد حسابرسی قرار بگیرد. ساکنان اشرف۳ که ۹۰۰تن از آنها زنان هستند نشان می‌دهند که راه رسیدن به یک ایران آزاد و دموکراتیک از طریق برابری زن و مرد و رهبری زنان است.
کریستینا بلک‌لاز رئیس کانون وکلای انگلستان و ولز (۲۰۱۹) :  حکومت ایران با استفاده از حملات سایبری گسترده به آلبانی دولت را تحت‌فشار قرار می‌دهد تا فعالیت ساکنان اشرف۳ را محدود کند. ما باید در همین چارچوب به آن روند قضایی نگاه کنیم که  هر هفته در تهران علیه ۱۰۴ عضو مجاهدین و شورای ملی مقاومت انجام شده است.
در این شرایط جامعهٔ بین‌المللی مسئولیت بزرگ و تعهد اخلاقی برای مداخله دارد . آن‌هم با ایستادن در طرف کسانی که به‌دنبال عدالت و حاکمیت قانون هستند و با همکاری با قربانیان و مخالفان برای حسابرسی از سران رژیم ایران برنامهٔ ۱۰ماده‌ای برای آینده ایران یک نقشهٴ راه برای موفقیت و پلتفرمی است که مردم ایران بر اساس آن می‌توانند یک ایران آزاد با جدایی دین و دولت و دموکراتیک بسازند. این شایستهٴ حمایت و تأیید ما است و من از انگلستان و دولتهای اروپایی و جامعهٔ بین‌المللی می‌خواهم به هزاران نفری بپیوندند که از این هدف حمایت می‌کنند.
مالگورزاتا کریچووسکا نایب‌رئیس کمیته خارجی شورای عالی وکلای لهستان : طرح مریم رجوی برای حقوق و آزادی‌های زنان که برای آینده ایران تصویب شده مهم‌ترین بندهای حقوق و آزادی زنان را در ایران آزاد فردا تعیین می‌کند. جامعهٔ حقوقی لهستان حمایت خود را از آرمانها و آزادیهای اساسی مردم ایران ابراز می‌دارد.
دکتر کاتیا ده‌جوانی نمایندهٔ پارلمان مالت :  زنان ایرانی مقاومت و شجاعت بی‌نظیری برای آرمانشان از خود نشان می‌دهند. ما با زنان ایرانی و تلاش آنها برای برابری، عدالت و حقوق‌بشر اعلام همبستگی می‌کنیم.
ایولیا داسکالو نمایندهٔ پارلمان مولداوی :‌از طرف همکارانم در پارلمان جمهوری مولداوی اعلام می‌کنم .زنان جمهوری مولداوی در همبستگی با زنان ایران در مبارزه برای آزادی و دموکراسی ایستاده‌اند.
ماریا پانکو نمایندهٔ پارلمان مولداوی: مردم دنیا می‌گویند مولداوی کشور کوچکی است، اما دارای قلبی بزرگ؛ و در این قلب بزرگ برای شما هم جا هست؛ برای شما ایرانی‌ها.
سناتور کارمن کینتانیا رئیس کمیسیون برابری پارلمان اسپانیا (۲۰۱۵) به همهٔ شما مردان و زنانی که امروز همراه ما هستید می‌گویم که به‌لطف همت شما است که امروز جهان می‌داند زنان و مردان ایرانی هشتم مارس را به‌مثابه روز آزادی زنان جهان جشن می‌گیرند ما زنان اسپانیایی در کنار شما برای آزادی و عدالت ایستاده‌ایم .باید به این مبارزه برای همهٔ زنان و مردان ایران ادامه بدهیم.
میشل دووکولور رئیس پیشین کمیتهٔ پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک در مجلس فرانسه: من زنان متعددی را دیدم که به‌رغم خطر جانی در برابر ستم زن‌ستیزانه و جنایتکارانهٴ رژیمی قیام کرده‌اند که اولین قربانیان آن هستند امید زنان و مردانی که دیروز و امروز برای آزادی بپا خاسته‌اند در برنامهٔ خانم مریم رجوی تجسم یافته است.
الفریده یلینک برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۰۴ - اتریش : مردم ایران به‌طور حتم می‌توانند خودشان را از شر این غاصبان بنیادگرا رها کنند. قویاً امیدوارم این رژیم استبدادی هر چه زودتر سقوط کند.
امیلیا سرکی‌را عضو کمیتهٔ امور قانون‌اساسی پارلمان پرتغال : درود می‌فرستم به همهٔ زنانی که برای برابری در سراسر جهان مبارزه می‌کنند، به‌ویژه به زنان ایران که ۴۴سال است علیه یک دیکتاتوری مذهبی زن‌ستیز در ایران مبارزه می‌کنند. این زنان الگویی برای همهٔ زنان جهان هستند و من آنها را تحسین می‌کنم و از هر طریق ممکن از آنها حمایت می‌کنم.
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۲

 اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۳
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۴
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۵
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۶
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۷
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۸
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۹
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی و شخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان - قسمت چهارم - کلیپ ۱۰
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید