فاکس نیوز یکشنبه ۲۳ مهر گزارش داد: «مایکل مک‌کال رئیس کمیتهٔ خارجی کنگرهٔ آمریکا نسبت به‌نفوذ رژیم ایران به‌طور جدی هشدار داد».
مک‌کال در مصاحبه با فاکس نیوز در پاسخ به‌سؤالی دربارهٔ تهدیدات سرکردگان رژیم آخوندی به‌گسترش جنگ در منطقه، گفت: «کمیتهٔ من قدرت اعلام جنگ یا صدور مجوز استفاده از نیروی نظامی را دارد. ما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم. اما اگر این وضعیت تشدید شود، این چیزی است که برای من بیشترین نگرانی را ایجاد می‌کند».
مک‌کال افزود: «ما درگیر نیستیم و از کشتی‌های ناوشکنمان در مدیترانه موشک شلیک نمی‌کنیم. اما لحظه‌ای که آن اتفاق بیفتد، ماشه قانون قدرتهای جنگی را می‌کشد.
رئیس کمیتهٔ خارجی کنگره در بخش دیگری از این مصاحبه، گفت: «فرستاده ویژه ما، آقای مالی، اکنون به‌دلیل سوءاستفاده از اطلاعات طبقه‌بندی شده توسط اف.بی.آی تحت بازجویی است. ما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که او با آن اطلاعات طبقه‌بندی شده چه کرده است، اما می‌دانیم که در گفتگوها و مذاکرات با رژیم ایران بر سر برنامهٔ تسلیحات اتمی آنها شرکت داشته است».
مک‌کال دربارهٔ مأموران نفوذی رژیم آخوندی، گفت: «اکنون، «طرح کارشناسان ایران»، وجود دارد و این اندیشکده با وزیر خارجه رژیم ایران در ارتباط بوده است. یکی از سه همکار ن در حال حاضر رئیس ستاد دستیار وزیر دفاع برای عملیات ویژه در پنتاگون است من در مورد صمیمیت بین رژیم ایران و این دولت و وزارت‌خارجه و وزارت دفاع کمی عصبی می‌شوم. چگونه به‌نفوذ یا باز شدن دروازه‌های رژیم ایران به‌داخل دولت ما اعتماد می‌کنید؟».    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید