نیویورک تایمز روز ۱۵آبان درباره سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به منطقه نوشت: بلینکن به رژیم ایران در مورد گسترش درگیری بین اسراییل و حماس هشدار داد.
نیویورک تایمز نوشت: اگر رژیم ایران شکی در مورد عزم آمریکا در خاورمیانه داشت، وزیر خارجه آنتونی بلینکن به همراه پنتاگون، آخر هفته را صرف تقویت این ایده کرد که آمریکا هست و جایی نمی‌رود.

بلینکن طی یک سفر سریع به منطقه مکرراً به رژیم ایران هشدار داد که از نیروهای نیابتی خود برای گسترش درگیری بین اسراییل و حماس استفاده نکند و سنتکام نیز که بر نیروهای آمریکایی در منطقه نظارت دارد در اقدامی غیرمعمول روز یکشنبه اعلام کرد که یک زیردریایی تهاجمی با رانش اتمیش در حال عبور از منطقه است...

نیویورک تایمز در مطلبی دیگر نوشت: دولت بایدن به‌دنبال مهار جنگ است و بلینکن از السودانی خواست کسانی را که مشخص شده حملاتی را علیه پرسنل آمریکایی انجام داده‌اند، مورد حسابرسی قرار دهد و به صراحت اعلام کند که اگر رژیم ایران جلوی نیروی نیابتی خود را نگیرد، ایالات متحده تلافی خواهد کرد...

پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد که از ۱۷ اکتبر ۳۸حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق صورت گرفته است و حداقل ۴۶نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند که ۲۵نفر از آنها دچار آسیبهای مغزی شده‌اند.

🙏لطفا به اشتراک بگذارید