نگرانی خلیفه جنگ افروز ولایت از تحولات جنگ و سمت گیریها علیه سرمار، همراه با روضه خوانیهای ضدآمریکایی و مضحکه «درس خارج» برای دولتهای اسلامی

خامنه ای :اگر کمکهای همه جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد.

دنیای اسلام باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر قطع فوری بمباران و جنایت آفرینی در غزه،به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

دولتهای اسلامی اگر امروز به فلسطین کمک نکنند، دشمن فلسطین را تقویت کرده اندو فردا همین خطر خود آنها را تهدید خواهد کرد.

اشک تمساح خامنه ای برای غزه ویران شده  و هزاران فلسطینی جان باخته :

خامنه ای :دلهای ما بخاطر مصائب مردم فلسطین و بخصوص غزه خون است. اما با نگاه عمیق به صحنه معلوم می شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.

لالایی مضحک ولی فقیه ارتجاع درباره فرق تروریسم و مقاومت مشروع مردمی، با فراموشی درخواست رسمی رژیم آخوندی از آمریکا و انگلیس برای بمباران مجاهدین به  عنوان نشانه  صداقت.

خامنه ای:آیا کسی که از خانه و میهن خود دفاع می کند، تروریست است؟ 

آیا فرانسوی هایی که در جنگ جهانی دوم در پاریس با آلمانی ها مبارزه کردند،  تروریست بودند؟چطور آنها مبارز و مایه افتخار فرانسه هستند اما جوانان جهاد و حماس تروریست؟

مسعود رجوی - ۱۰آبان ۱۴۰۲ 

خامنه ای با رضایت و استقبال از سیل خون در غزه با عمامه‌اش گردو می‌شکند و آشکارا اعلام می‌کند «میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست میدان حق و باطل است»!

این به وضوح همان الگوی «جبهه‌های حق علیه باطل» در ادامة جنگ 8 ساله با عراق است.ثابت شد مسأله فلسطین که خامنه‌ای بر سر نیزه کرده، بهانه و حفظ نظام از خطر قیام نشانه است.

این جمعبندی و برآمد قیام‌های 96 و 98 و 1401 در دستگاه ولایت است.

اکنون همگان «سر مار» جنگ‌افروزیو صدور ارتجاع و تروریسم را به عیان می‌بینند.

خامنه‌ای پرده را هم کنار زده و از موضع «ولی‌امر مسلمین جهان» فتوای «بسیج دنیای اسلام» صادر می‌کند اما درهمه حال چشم دیدن پیشتازان تاریخی در فتح و سازمان آزادیبخش فلسطین و محمود عباس را ندارد.

خامنه‌ای خود بزرگ‌ترین دشمن انسانیت و اسلام و ایران و خلق‌های عرب به ویژه مردم  فلسطین است.

تکرار می‌کنیم که برای صلح و آزادی در منطقه باید «سر مار» هدف‌‌گیری و به سنگ کوبیده شود.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید