محمود عباس رئیس دولت فلسطین طی بیانیه‌یی در سی و پنجمین سالگرد استقلال فلسطین تأکید کرد: ما با یک جنگ تجاوزکارانه وحشیانه و یک جنگ آشکار نسل‌کشی علیه مردم خود در نوار غزه و در کرانه غربی از جمله بیت‌المقدس پایتخت ابدی‌مان روبه‌رو هستیم.
اولویت اول ما که با تمام قوا روی آن کار می‌کنیم، توقف تجاوزات وحشیانه علیه مردم و حفاظت از مردم در برابر خون‌ریزی بیشتر است»...
محمود عباس اضافه کرد: «ما با تمام قوا همهٔ طرح‌ها را برای آواره‌کردن و اخراج مردم‌مان از سرزمینشان رد کرده و همواره رد می‌کنیم.
فلسطین تنها وطن ماست و جایگزینی را برای آن نخواهیم پذیرفت.
محمود عباس گفت: ما از دیرباز به جهان گفته‌ایم و همیشه این‌را تأیید خواهیم کرد که صلح عادلانه و همه‌جانبه را نمی‌توان از طریق اشغال، تجاوز یا راه‌حل‌های نظامی به‌دست آورد، بلکه از طریق به‌رسمیت‌شناختن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین و تأسیس کشور مستقل فلسطین با پایتختی بیت‌المقدس بر اساس قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و بازگشت آوارگان محقق خواهد شد و امروز جهان به این امر آگاهتر و نسبت به‌آن متقاعدتر شده است و ما تا دستیابی به آزادی، استقلال و دولت خود دست از مبارزه ملی بر نخواهیم داشت و اشغال ناگزیر پایان خواهد یافت».    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید