رژیم آخوندی در یک کینه‌کشی حیوانی و ابلهانه شماری از شخصیتهای اروپایی را که از مجاهدین و مقاومت ایران حمایت کردند، در لیست تروریستی و تحریمات خود قرارداد.
خانم دومینیک آتیاس رئیس پیشین کانون وکلای اروپا با بیش از یک میلیون عضو، مارتین پاتسلت نماینده سابق پارلمان آلمان از مؤلفان کتاب «یک کتاب، یک گواهی» درباره مجاهدین و مقاومت ایران، خانم ایلانا سیکورل نماینده پارلمان اروپا، ادوارد لینتنر نماینده سابق پارلمان آلمان، لئو داتسنبرگ نماینده سابق پارلمان آلمان، کریستوف دوریس از آلمان، آنتونیو لوپز استوریز وایتز نماینده پارلمان اروپا، یوری روزنتال از هلند در این شمارند.
 
گزیده سخنان دومینیک آتیاس رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپا و رئیس پیشین کانون وکلای اروپا با بیش از یک میلیون عضو در کنفرانس روز جهانی زن در۱۴۰۱: 
-مریم رجوی گفت، ما می‌توانیم متحد شویم، باید متحد شویم! زنان ایرانی! چهل سال خون‌ریزی به شما حق شورش می‌دهد
-زنان ایرانی دیگر به‌قول مریم رجوی قوانین شرعی تحمیل‌شده توسط آخوندها، جداسازی و آپارتاید را نمی‌خواهند. آنها بلند و واضح فریاد می‌زنند: مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر. 
 
گزیده سخنان ادوارد لینتنر در تظاهرات برلین، خرداد۱۳۹۸: 
- پایان رژیم ایران در دسترس است. تحت هدایت خانم رجوی و شورای ملی مقاومت این امر در دسترس است. برای همین هم رژیم از این آلترناتیو مؤثر وحشت دارد و علیه آن از تروریسم استفاده می‌کند
ادوارد لینتنر، مرداد۱۴۰۱: در داخل ایران رژیم آخوندها هیچ حمایت واقعی ندارد و در برابرش یک جنبش به‌خوبی سازمان‌یافته وجود دارد با یک دیدگاه و چشم‌انداز واقعاً دموکراتیک به رهبری خانم مریم رجوی که ما را در برخورد قاطع با دیکتاتوری حاکم تقویت می‌کند.
 
گزیده سخنان مارتین پاتسلت، شهریور ۱۴۰۱: رژیم آخوندها برای حفظ قدرت و افزایش اعتبار خود همه نوع تلاش خواهد کرد و حالا با دروغ و تبلیغات دروغین سعی در بدنام کردن مجاهدین خلق دارد تا از آن طریق به خودش اعتبار بدهد. این اما کمکی به آنها نخواهد کرد، آنها اما با تمام قوا تلاششان را ادامه می‌دهند، حتی با فعالیت‌های تروریستی علیه نمایندگان برجسته مجاهدین خلق یا علیه افرادی مانند ما. حقیقت اما پیروز خواهد شد و همه ما امیدواریم که ایران آزاد را خواهیم دید.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید