فاکس بیزینس روز ۱۹شهریور نوشت: با دور زدن تحریم‌های آمریکا، رژیم ایران میلیاردها دلار از صادرات نفت درآمد دارد در حالی که روسیه و چین معامله می‌کنند.
فاکس بیزینس دریافته است که بسیاری از شرکت‌های روسی و چینی در نمایشگاه نفت رژیم ایران که توسط شرکت ملی نفت اداره می‌شود که تحریم شده، شرکت کرده‌اند که در تأمین مالی یک سازمان تروریستی تهران که مسئول قتل بیش از ۶۰۰ پرسنل نظامی آمریکایی است، دخیل است.
شرکت ملی نفت ایران (NIOC) یک سازمان تروریستی نامگذاری شده توسط ایالات متحده، نیروی قدس سپاه پاسداران، را تأمین مالی می‌کند... .
راث [از بنیاد اتحاد علیه ایران اتمی- یوآنی] گفت: "در نهایت، هیچ بهانه‌یی برای هر شرکتی برای حضور در نمایشگاه نفت ایران وجود ندارد، که به همان اندازه فضایی برای افزایش صادرات نفت تحریم شده است، زیرا این یک انجمن برای سفید کردن رژیم است."
حمایت قابل توجه از بخش نفت ایران یک جرم قابل تحریم است، بنابراین مقامات آمریکایی باید همه شرکت‌کنندگان خارجی را دقیقاً مورد توجه قرار دهند، به‌ویژه هنگامی که چندین نهاد از همانها در ایالات متحده تجارت می‌کنند.
کتاب راهنمای نمایشگاه نفت ایران به سه بخش تقسیم شده است. اول یک شاخص است که ۶۶۵شرکت را با نام فهرست می‌کند. بخش دوم تحت عنوان "شاخص آژانس‌های شرکت‌های خارجی" قرار می‌گیرد و شامل ۱۲۰نام شرکت است. بخش سوم آدرس ها، ایمیلها و اطلاعات وب سایت را برای ۱۳۰ کسب و کار فراهم می‌کند... .    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید