سناتور لیندزی گراهام ـ برنامه نفوذ رژیم ایران در دولت آمریکا در بسیاری از سطوح تعجب‌آور است
 
به‌دنبال افشاگری تکان‌دهنده و بزرگ در مورد مأموران نفوذی رژیم آخوندی در آمریکا، سناتور لیندزی گراهام تصاویر برخی از آنها را توئیت کرد و نوشت: برنامه نفوذ رژیم ایران در دولت آمریکا در بسیاری از سطوح تعجب‌آور است 
مایک راجرز و جک برکمن Jack Berkman رؤسای کمیته‌های نیروهای مسلح و کمیته فرعی اطلاعات و عملیات ویژه نظامی در کنگره آمریکا با ارسال نامه‌یی به وزیر دفاع آمریکا خواستار توضیحاتی در مورد نفوذ یک شبکه از عوامل رژیم ایران در دستگاه‌های سیاسی و دولتی آمریکا از جمله در وزارت دفاع شدند.
مورگان اورتگاس ـ سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا درباره شبکه نفوذ رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا نوشت: علی واعظ، مشاور ارشد راب مالی، با ارسال ایمیلی به وزیر خارجه رژیم ایران سوگند وفاداری خورده‌است. علی واعظ جلسات متعددی در کاخ‌سفید داشته است - چه جوکرهایی مسئول بررسی سوابق این افراد هستند؟ 
نیوزمکس درباره افشای شبکه نفوذیهای رژیم آخوندی در آمریکا نوشت: «گزارش عملیات نفوذ رژیم ایران حاکیست بین اعضای دولتهای بایدن و اوباما و یک گروه تحت‌امر حسن روحانی همکاریهایی وجود داشته است. نیوزمکس در مصاحبه با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا به‌نقل از وی نوشت: پروژه کارشناسان ایران شبکه‌یی است که توسط رژیم ایران ایجاد شد. این بی‌نهایت خطرناک است که شما چنین اشخاصی را در دولت آمریکا نفوذ بدهید.
نشریه بیلدآلمان با عنوان «آیا مشاور بربوک وزیر خارجه یک مأمور آخوندها است؟» نوشت: عدنان طباطبایی سال‌هاست که به‌عنوان «کارشناس» در رسانه‌های آلمانی حضور داشته و خود را «مشاور» وزارت‌خارجه توصیف می‌کند. گفته می‌شود او فعالانه برای آخوندها تبلیغ کرده است
غارت‌شدگان پروژه نگین غرب در اعتراض به غارت سرمایه‌هایشان تجمع کردند. آنها شعار می‌دادند: «تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم» 
والدین دانش‌آموزان مدرسه فرزانگان تهران در اعتراض به نصب دوربینهای امنیتی مداربسته در مدرسه و برکناری معلمانی که روابط خوبی با دانش‌آموزان داشتند تجمع کردند.
جوانان سمیرم در سالگرد جمعه خونین زاهدان، از هموطنان بلوچ حمایت کردند. روی این تراکتها از جمله نوشته شده است: تنها ره رهایی سلاح و سرنگونی، می‌جنگیم، می‌میریم ایرانو پس می‌گیریم و قسم به‌خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان
نماینده عفو بین‌الملل در جلسه شورای حقوق‌بشر ملل متحد در ژنو گفت: «طی سال گذشته مقام‌های رژیم ایران در تلاش برای سرکوب قیام، جنایات زیادی را بر اساس قوانین بین‌المللی مرتکب شده‌اند. شامل صدها قتل غیرقانونی؛ اعمال خودسرانه مجازات اعدام؛ دهها هزار بازداشت خودسرانه؛ شکنجه گسترده و اقدامات تلافی‌جویانه علیه زنان. نماینده عفو بین‌الملل افزود: تا به امروز، هیچ‌یک از مقام‌های رژیم ایران به‌خاطر جنایات ارتکابی در جریان قیام یا پس از آن، مورد حسابرسی قرار نگرفته‌اند. 
‌محمد مهاجری از نزدیکان پاسدار علی لاریجانی در یک درگیری باندی با دولت رئیسی نوشت: وزیر آموزش و پرورش با افتخار گفته ۲۰ هزار مدیر مدرسه را برای سال تحصیلی جاری تغییر داده است، به این سرعت ۲۰ هزار میز و نیمکت مدرسه هم قابل تغییر نبود، جناب وزیر اگر جرأت دارد بگوید فرمان این خالص سازی را چه کسی به او داده است؟ قطعاً جرأت ندارد، اگر داشت که وزیر گوش به فرمان در دولت رئیسی نمی‌شد!    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید