سناتور تد کروز در مصاحبه با فاکس‌نیوز، یکشنبه ۳۰مهر  گفت: «آنچه خشمگین‌کننده است این است که در ۲.۵سال گذشته دولت بایدن نزدیک به ۱۰۰میلیارد را به ایران سرازیر کرده‌اند. باید فهم کرد که حماس یک نیروی نیابتی (رژیم) ایران است. وال استریت ژورنال گزارش کرد که این حمله توسط (رژیم) ایران طراحی و تأمین مالی شده و دستور آن داده شده است. با این حال دولت بایدن هم‌چنان اجازه می‌دهد که میلیاردها میلیارد دلار به (خامنه‌ای) برسد».

سناتور کروز دربارهٔ مأموران نفوذی رژیم، گفت: «آنچه در رابطه با رابرت مالی (رخ داده) یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های امنیت ملی در تاریخ کشور ما است. رابرت مالی مذاکره‌کنندهٔ اصلی جو بایدن در رابطه با ایران بود... او از مدافعان سرسخت توافق اتمی اوباما با (رژیم) ایران است... او اخراج شد و مجوز امنیتی‌اش لغو شد. به‌این فکر کنید که عملکرد او چقدر باید بد بوده باشد که مجوز امنیتی او توسط همین کاخ‌سفید سلب شود... ۳تن از مشاوران ارشد رابرت مالی... عاملان (رژیم) ایران بودند. یعنی توسط (حکومت) ایران عضوگیری شده و وزیر خارجهٔ (این رژیم) آنها را هدایت می‌کرد و آنها هم به‌او گزارش می‌دادند. ایمیل‌های آنها موجود است که یکی از آنها در آن با وزیر خارجه (وقت رژیم) دربارهٔ وفاداری‌اش به حکومت ایران صحبت می‌کند و این‌که هر کاری که آنها دستورش را بدهند انجام خواهد داد. از جمله اشاعهٔ این پیام در دولت (آمریکا) که اشکالی ندارد (رژیم) ایران یک زرادخانهٔ اتمی داشته باشد. عملاً ۳جاسوس (رژیم) ایران در مواضع ارشد بودند و مستقیماً در پیرامون دولت آمریکا کار می‌کردند. تا جایی که می‌دانیم، یکی از آنها هم‌چنان در وزارت دفاع رئیس دفتر است و به اسناد طبقه‌بندی‌شده دسترسی دارد»... .

تد کروز اضافه کرد: «شش میلیون دلار، باجی برای آزاد کردن ۵گروگان آمریکایی بود. وقتی این اتفاق افتاد، من پیش‌بینی کردم که (رژیم) ایران، آمریکایی‌های بیشتری را به‌گروگان خواهد گرفت. اما این نوک کوه یخ پولی است که به ایران رفته است. قبل از ۶میلیارد، دولت بایدن ۱۰میلیارد را از عراق به ایران فرستاد و بزرگ‌ترین بخش این پول، مربوط به خودداری دولت بایدن از اجرای تحریم‌های نفتی است... امروز (رژیم) ایران هر روز ۲میلیون بشکه نفت می‌فرو شد که تقریباً ۸۰میلیارد دلار درآمد برایشان داشته است.

(بایدن) هفتهٔ گذشته سخنرانی کرد، اما آنچه در سخنرانی‌اش نبود این بود که بگوید، ما تحریم‌های نفتی را اعمال می‌کنیم و (رژیم) ایران را فلج می‌کنیم و پولشان را از آنها سلب می‌کنیم. این کاری است که جو بایدن و دموکراتها هم‌چنان خواهان انجام آن نیستند».

🙏لطفا به اشتراک بگذارید