بنا به گزارش خبرگزاریهای حکومتی امروز یکشنبه ۲۱خرداد ۱۴۰۲، یک مأمور رژیم آخوندی در ایذه در استان خوزستان به هلاکت رسید. خبرگزاریهای حکومتی نام مأمور بهلاکت رسیده را محمد قنبری قید کردند.
خبرگزاری سپاه پاسداران فارس نوشت: در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با مأموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مأمور پلیس کشته شد.
بر اساس گزارشات رسیده این اتفاق پس از پایان مراسم برگزار شده از طرف خانواده شهید قیام کیان پیرفلک روی داده است.
خبرگزاری فارس نوشت: خبرها حاکیست فرد مهاجم در تیراندازی مأموران پلیس مجروح، به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان فوت کرده است.
هم‌چنین بر اساس خبرهای شبکه‌های اجتماعی در این درگیری پسر عموی مادر کیان پیرفلک در درگیری مسلحانه به‌شهادت رسیده است.
بر اساس برخی گزارشها در پی وقوع درگیری مسلحانه در جریان مراسم تولد جاوید نام کیان پیرفلک، پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد با هویت پویا مولایی‌راد به ضرب گلوله کشته شد.
برخی گزارشها حاکی از این است که مزدوران با ممانعت از ورود مردم به مراسم اقدام به تیراندازی به سمت حاضران کرده‌اند.
تلگرام خبرهای فوری رژیم نوشت: مهاجمی که ماموران انتظامی را در ایذه زیر گرفت و به شهادت رساند، پسرعموی کیان پیرفلک بوده‌است.
ضارب در ۲نوبت مأموران انتظامی را زیر گرفت
به گزارش تلگرام چندثانیه رژیم دادستان رژیم در ایذه گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به‌صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از مأموران در صحنه کشته شد.
وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی مأموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید