سرانجام بعد از ۸ ماه زجر و شکنجه ابوالفضل هم جاودانه شد
روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۲ یک نوجوان دیگر به خیل شهیدان قیام ایران پیوست، ابوالفضل ۱۶ ساله هم سرانجام در اثر ضرباتی که میرغضب‌های خامنه ای بر سرش فرود آورده بودند، به شهادت رسید.
ابوالفضل امیرعطایی متولد دی‌ماه ۱۳۸۴ بود. در روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ و در روزهای اوج قیام مردم ایران در شهرری، از فاصله‌ی بسیار نزدیک گاز اشک‌آوری توسط ماموران به سر او شلیک شد. جمجمه سمت چپ این نوجوان ۱۶ ساله متلاشی شد و برخی از رگ‌های عصبی‌اش تخلیه شدند. بر اثر این جراحت ابوالفضل امیرعطایی فلج کامل شد و به تازگی از کما درآمده بود، اما امروز مادر او خبر از جان باختن فرزندش داد.
ابوالفضل امیرعطایی هم به جمع شهیدان قیام پیوست
او طی هشت ماه گذشته چندین جراحی سنگین را پشت سر گذاشته بود. در آخرین ویدئویی که مادرش در اینستاگرام شخصی‌اش از او منتشر کرده بود بعد از هشت ماه او می‌توانست چشمانش را حرکت دهد و انگشت‌های دست‌هایش را تکان دهد.
 
نزدیکان خانواده امیرعطایی گفته‌اند که در بیمارستان هفتم تیر از خانواده او تعهد گرفته‌ بودند که از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی شکایت نکنند.
لازم به یاد‌آوری است که در جریان قیام مردم ایران در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۵۰ تن با شلیک مستقیم پاسداران و بسیجی‌های خامنه ای کشته شدند که بیش از ۸۰ تن از آنان کودک و نوجوان بودند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید