خبرگزاریهای سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس از حملات موشکی رژیم آخوندی «در بخشهایی از منطقه» بدون ذکر مکان و جزئیات خبر دادند

در این قدرت‌نمایی مضحک، سپاه پاسداران ارتجاع مدعی شد مقرهای جاسوسی را با موشک‌های بالستیک منهدم کرده است!

اما معلوم شد که موشک‌پرانی سپاه پاسداران به اقلیم کردستان باعث کشته و مجروح شدن دست کم ۱۰ غیرنظامی شده است.

تجاوز به اقلیم کردستان توسط سپاه پاسداران رژیم آخوندی به‌شدت توسط کشورهای مختلف محکوم شد.

وزارت‌خارجه عراق اعلام کرد که سفیرش از تهران را فراخوانده است و در حساب ایکس خودش نوشت فراخواندن سفیر از تهران برای مشورت حول تجاوز اخیر ایران به اربیل می‌باشد.

متیو میلر سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در شبکه ایکس خود نوشت:

ما حملات ایران در اربیل را شدیداً محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوییم.

وزارت‌خارجه فرانسه اعلام کرد: فرانسه حمله انجام شده به اربیل، پایتخت اقلیم خودمختار کردستان عراق، که شامل استفاده از موشک‌های بالستیک، در شامگاه ۱۵ ژانویه می‌شد و سپاه پاسداران ایران مسئولیت آن را برعهده گرفته است، را به‌شدت محکوم می‌کند.

مسرور بارزانی نخست‌وزیر اقلیم کردستان این حمله را به‌شدت محکوم کرد و آن را حملات بزدلانه سپاه پاسداران خواند و گفت برای پایان دادن به این حملات وحشیانه علیه مردم بی‌گناه کردستان با جامعه جهانی در تماس دائم است.

یونامی، هیأت مساعدت سازمان ملل در عراق هم در شبکه ایکس خود نوشت: ما حمله موشکی ایران به مناطقی در اربیل، اقلیم کردستان عراق را که منجر به تلفات غیرنظامی شد، به‌شدت محکوم می‌کنیم.

شورای امنیت کردستان عراق، استاندار سلیمانیه نیز این حملات را محکوم کردند.

و این حملات اثبات می‌کند تا افعی ولایت در تهران باشد هم‌چنان به جنگ‌افروزی و آدمکشی ادامه می‌دهد، و تنها راه صلح و ثبات در منطقه نابودی حاکمیت پلید آخوندی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید