گاردین انگلستان شنبه ۲۰آبان در گزارشی از تظاهرات حامیان فلسطین در لندن نوشت: انتظار می‌رود روز شنبه صدها هزار نفر در راهپیمایی به طرفداری از فلسطین در لندن شرکت کنند. انتظار می‌رود که صدها هزار نفر اواخر امروز به راهپیمایی حامی فلسطین در لندن بپیوندند...
سخنگوی یکی از برگزار کنندگان این راهپیمایی به‌نام کمپین همبستگی فلسطین، گفت: انتظار می‌رود بیش از ۵۰۰۰۰۰نفر در لندن گردهم آیند که این راهپیمایی را به یکی از بزرگترین راهپیماییهای سیاسی در تاریخ انگلستان تبدیل می‌کند..

 

پلیس لندن شمار شرکت‌کنندگان در تظاهرات حامیان فلسطین را ۳۰۰هزار نفر تخمین زده است.

دستیار کمیسر پلیس متروپولیتن لندن، تظاهرات روز شنبه حامیان فلسطین را «عظیم» خواند و گفت این بزرگ‌ترین تظاهراتی است که از آغاز جنگ اسراییل و حماس، در لندن برگزار شده است. پلیس لندن تخمین می‌زند که ۳۰۰هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کردند.

ریشی سوناک در میان تنشها بر سر راهپیمایی که قرار است در روزی که بریتانیا سالگرد پایان جنگ جهانی اول را جشن می‌گیرد، برگزار شود، درخواست «وحدت» داد..

در آستانه تظاهرات توده‌ای، نخست‌وزیر انگلستان از شرکت‌کنندگان خواست تا این کار را «محترمانه و مسالمت‌آمیز» انجام دهند و به گرامیداشت روز آتش‌بس احترام بگذارند.

🙏لطفا به اشتراک بگذارید