دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد
بر اساس دعوتی که وزارت اطلاعات انجام داد
اسناد مربوط به مجاهدین و حدود ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه ارسال شده
امیدواریم آرای قانونی علیه جریان مجاهدین صادر شود
 
محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد روز چهارشنبه ۸آذر به خبرگزاری رسمی رژیم گفت:
درباره دادگاه مجاهدین که قرار است ۲۱ آذرماه تشکیل شود؛ خوشبختانه در دولت سیزدهم با پیگیریهایی که انجام شد و بر اساس دعوتی که وزارت اطلاعات انجام داد، اسناد مربوط به جنایت‌های مجاهدین جمع‌آوری شد و حدود ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه ارسال شد.
دهقان خاطرنشان کرد: با پیگیری دولت و وزارت اطلاعات این پرونده در حال رسیدگی در قوه قضاییه است و امیدواریم آرای قانونی علیه جریان مجاهدین صادر شود.
ناظران سیاسی ابراز امیدواری مسخره دولت جلادان به «صدور آرای قانونی علیه جریان مجاهدین» بعد از چهار دهه صدور و اجرای احکام اعدام و قتل‌عام توسط خمینی و خامنه‌ای و سر دژخیمان قضاییه جلادان، را نشانه درماندگی رژیم در برابر ضربات آتشین و پی‌درپی کانون‌های شورشی به شعبه‌های قضاییه جلادان و سرمار جنگ‌افروزی ارزیابی می‌کنند. به‌خصوص که بحرانهای درونی و بیرونی ولایت ارتجاع به‌رغم حساب و کتابهایش روی جنگ‌افروزی و صدور بحران به خارج از مرزها، در حال سرباز کردن و آوار شدن روی سرمار است.
از این پیش‌تر، سخنگوی مجاهدین درماندگی حکومت آخوندی و این قبیل موضع‌گیریهای مسخره سرکردگان دولت و قضاییه جلادان را تف سر بالا که بر ریش خامنه‌ای و آخوندها فرود می‌آید، توصیف کرده است.
🙏لطفا به اشتراک بگذارید