پویا مولایی راد با شلیک ماموران به شهادت رسید!
خبرهای رسیده از ایذه حاکی است که با تیراندازی مزدوران خامنه ای در سالروز تولد کیان چندین نفر کشته و زخمی شدند. بر اساس خبرهای رسیده در ایذه قبرستان پرچستان محل آرامگاه کیان در گیری بین مزدوران  و مردم رخ داد که گفته میشود در این بین پسر عموی مادر کیان پویا_مولایی_راد به دست مزدوران کشته شد
بر اساس برخی گزارش‌ها در پی وقوع درگیری در جریان مراسم تولد جاویدنام کیان پیرفلک، پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد با  نام پویا مولایی‌راد به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
گزارش‌های اولیه حاکی از این است که مزدوران  با ممانعت از ورود مردم به مراسم اقدام به تیراندازی به سمت حاضران کرده‌اند.
رسانه های حکومتی مدعی شدند که پویا مولایی راد با خودرو ماموران را زیر کرده و باعث کشده و مجروح شدن برخی ماموران شد اما خانواده این شهید این خبر را تکذیب کردند.
ایذه صحنه درگیری تمام عیار با ماموران
همچنین برخی خبرها حاکی است که در این درگیری مامور سرکوبگر  سروران محمد قنبری کشته شدیک مامور دیگر  بنام ابوالحسنی در وضعیت وخیمی بسر می برد . شهر ایذه در وضعیت امنیتی است.
یاد آوری می شود که امروز به مناسبت دهمین سالروز تولد کیان پیرفلک قرار بود مراسمی به یاد این نوجوان کشته شده بدست ماموران خامنه ای بر مزارش برگزار شود.
کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ای بود که در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ با تیراندازی ماموران حکومتی به خودروی آنان کشته شد و عوامل خامنه‌ای بسیار تلاش کردند که آن را برعهده مردم بگذارند. اکنون بار دیگر ماموران آدمکش خامنه ای از این خانواده قربانی گرفتند و عضو دیگری از این خانواده را به شهادت رساندند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید