صدرالله فاضلی و یوسف مهراد به اتهام آخوند ساخته سب‌النبی به دار آویخته شدند
بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های  اجتماعی صبح روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دو زندانی عقیدتی به نام‌های  سیدصدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد به اتهام «سب النبی» در زندان مرکزی اراک اعدام شدند.
خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه حکومتی  درباره اعدام این دو نفر نوشت که در پی تشکیل پرونده‌ای در سال ۹۹ در دادگاه انقلاب اراک، یوسف مهرداد در اردبیل و صدرالله فاضلی زارع نیز به اتهام همکاری با او در یاسوج بازداشت شدند.
 
اعدام دو زندانی عقیدتی در اراک جهان را خشمگین می کند
دستگاه قضایی حکومتی مدعی است که مهراد در شبکه‌های اجتماعی به «ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی و اسلامی» می‌پرداخته و همچنین قرآن‌ را «سوزانده» بود. او همچنین از سوی قوه قضاییه به «ارتداد فطری» نیز متهم شده بود!
 این درحالی است که سیدصدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد در سال ۹۹، تنها به اتهام فعالیت در فضای مجازی از جمله مدیریت چند کانال تلگرامی، بازداشت شده بودند و حکم اعدام آنان در تیرماه ۱۴۰۰ در دیوان عالی تایید شد. یوسف مهراد متاهل و پدر سه کودک خردسال بود.
سیدصدرالله فاضلی زارع اهل یاسوج، سرپرست مادر و پیش از دستگیری کابینت ساز بود.
سیدصدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد همراه با چند دیگر یک پرونده داشتند. ۶ هم پرونده ای ایشان در سال های قبل به حبس محکوم شدند.
این دو زندانی در روز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه این زندان منتقل و پس از یک روز به بند بازگردانده شدند.
خواهر یوسف مهراد در توییتی از مردم خواسته بود که به خانواده او بپیوندند و در جلوی زندان مرکزی اراک جمع شده مانع از اعدام ایشان شوند.
لازم به یاد‌آوری است که با پایان ماه رمضان ماشین اعدام خامنه ای بعد از وقفه ای کوتاه براه افتاد طوری که تنها از ابتدای اردیبهشت تاکنون ۵۷تن را اعدام کرده است که ۴۴ تن از آنان در هفته گذشته بوده است.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید