اتحادیه کارگران انقلابی ایران
حمله به مجاهدین خلق، ضلعی از سیاست از هم پاشاندن گروه‌های مختلف «اپوزیسیون» 
از سوی جمهوری اسلامی است 
اتحاد کارگران انقلابی ایران: شورای ملی مقاومت وابسته به سازمان مجاهدین خلق با انتشار بیانیه‌یی از «حمله ناگهانی بیش از ۱۰۰۰پلیس در آلبانی» به مقر این جریان به نام اشرف و کشته شدن یکی از اعضای این سازمان و مصدومیت بیش از صد نفر در اثر گاز فلفل خبر داد که حال شماری از آنان هم وخیم اعلام شد. این بیانیه می‌گوید: به درخواست فاشیسم دینی حاکم بر ایران صبح امروز حدود ۱۰۰۰پلیس آلبانی در یک اقدام جنایتکارانه و سرکوبگرانه به اشرف حمله کردند. بسیاری از درها و کمدها و وسایل را شکستند و با گاز اشک‌آور و گاز فلفل به ساکنان حمله کردند. بسیاری از کامپیوترها را شکسته و یا با خود برده‌اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در اثر این حمله جنایتکارانه مجاهد خلق عبدالوهاب فرجی‌نژاد (علی مستشاری) به‌شهادت رسید و بیش از ۱۰۰تن در اثر گاز فلفل مصدوم شدند که حال برخی از آنان وخیم است و شماری به بیمارستان مادر ترزا در تیرانا منتقل شدند.
هدف حاکمیت این است که در شرایطی که خود در دریای خشم و نفرت مردم دست و پا می‌زند و راهی برای فرار از بن‌بستهای ناشی از موجودیتش ندارد، هر نیروی سازمان‌یافته با هر انگیزه و برنامه‌ای را – از وابسته تا مستقل – قبل از شروع موج جدید خیزش‌ها از میان بردارد تا مجموعه نیروهای سازمان‌یافته سرکوب صرفاً با مردمی پراکنده، بی‌سازمان، فاقد آلترناتیو و دورنما روبه‌رو باشند و بتوانند از عهده کنترل اوضاع با موج تازه‌ای از قتل و کشتار و سرکوب جوانان برآیند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید