آنتونیو گوترز دبیرکل ملل‌متحد در جلسه شورای امنیت گفت: من به‌صراحت اقدامات وحشتناک و بی‌سابقه ۱۵مهر حماس در اسرائیل را محکوم کرده‌ام، اما مهم است بدانیم که حملات حماس در خلأ رخ نداده است مردم فلسطین ۵۶سال در معرض اشغال خفقان‌آور بوده‌اند.

مقامات اسرائیلی با ابراز خشم نسبت به اظهارات گوترز، درخواست استعفای دبیرکل و لغو ویزای برخی مقامات ملل متحد توسط اسرائیل را مطرح کردند. 

در شرایطی که ایران آخوندزده با ۷۰ هزار کمبود پرستار روبروست، محمد پاک‌مهر عضو مجلس رژیم گفت: زنگ خطر مهاجرت پزشکان و پرستاران به صدا درآمده است، آمار مهاجرت‌ها از ۱۵۰۰ نفر در سال به ۱۰ هزار نفر رسیده است.

رویداد ۲۴ رژیم نوشت: شعار افزایش فروش نفت در دولت رئیسی پوچ درآمد و اکنون دستکم ۲۵۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در ۴ ماهه اول سال داریم.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: اعضای مجلس رژیم، سازمان زندان‌ها را مکلف کردند تا نسبت به تسریع انتقال ۲۰ زندان داخل محدوده شهرها به خارج از شهرها اقدام کند و در این مورد،‌ اولویت را به کلان‌شهرها بدهد.

تورم به بهشت زهرا هم رسید، به گزارش رسانه‌های حکومتی قیمت قبر در بهشت‌زهرا از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

در ۶ استان کشور آماده‌باش باران‌های سیل‌آسا و طوفان اعلام شد. طبق گزارش سازمان هواشناسی رژیم، روز پنجشنبه در هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری  و روز جمعه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش شدید و رگبار باران با وزش باد شدید خواهد بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید