براساس آخرین گزارشها آرمیتا گراوند هنوز در بیمارستان در کما به سر می برد و مأموران جنایتکار خامنه ای بیمارستان را محاصره کردند
خانم رجوی: اگر رژیم جلادان در موضوع آرمیتای ۱۶ ساله در حالت کما آنهم پس از برخورد با او در مترو به بهانه بدحجابی چیز پنهان کردنی و ریگی به کفش ندارد، چرا بیمارستان را محاصره کرده و مانع حضور خبرنگاران مستقل می‌شود؟
خانم رجوی از گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد خشونت علیه زنان خواست بلادرنگ جویای وضعیت آرمیتا شود و تا دیر نشده نماینده‌یی برای رؤیت دختر مظلوم و بی‌گناه و تحقیق پیرامون وضعیت او بفرستد
دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی با عنوان «اعدام جنایتکارانه ۲۱ زندانی در ۹ روز اول مهرماه» اعلام کرد:
رژیم آخوندها در وحشت از قیام مردم، بی وقفه به اعدام زندانیان ادامه می‌دهد. دژخیمان خامنه‌ای روز یکشنبه ۹ مهر ۵ زندانی را در زندان مرکزی شیراز حلق آویز کردند. یکی از زندانیان اعدام شده خدابنده فارسیمدان قشقایی نام داشت که به اتهام آخوند ساخته محاربه اعدام شد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت پس از اشاره به سایر اعدامها طی مهرماه جاری نوشت:‌ مقاومت ایران ملل متحد، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به محکومیت این اعدامهای جنایتکارانه و اقدام فوری برای توقف ماشین اعدام و کشتار فرا می خواند. رژیم آخوندی باید از جامعه بین المللی طرد شود و سردمدارانش بویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای بخاطر جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار گیرند.
شکست حملة سنگین سایبری سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندی به‌سایت مجاهد در ساعت ۲۱ و ۳۵دقیقه سه شنبه ۱۱ مهر۱۴۰۲
این حمله که با تراکم حدود ۷ میلیون درخواست بر ثانیه سازمان داده شده بود در مواجهه با دیواره آتش سایت مجاهد درهم شکست و ناکام ماند
  کانادا، سوئد، اوکراین و انگلستان، اعضای گروه هماهنگی برای قربانیان پرواز هواپیمای اوکراینی که توسط سپاه پاسداران سرنگون شد،  طی گزارشی اعلام کردند:‌ پیشرفتی در مذاکره با رژیم ایران حاصل نشده است. این رژیم  همچنان به خواسته های ما بی توجهی می کند.  تا زمانی که رژیم ایران از پذیرفتن مسئولیت کامل سقوط هواپیمای اوکراینی امتناع کند، گروه هماهنگی به پیگیری اقدام برای حل این اختلاف مطابق با قوانین بین‌المللی از جمله در دیوان بین‌المللی لاهه ادامه خواهد داد
کن بلک ول سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق بشر ملل متحد در سایت امریکن تینکر نوشت: در سال ۲۰۱۴، در حالی که نگاه جهانیان به‌جاه‌طلبی‌های پنهانی هسته‌یی رژیم ایران دوخته شده بود، تهران عملیات نفوذ مخفی موسوم به‌ابتکار کارشناسان ایران را آغاز کردشرکت کنندگان در این گروه به‌شدت برای امتیاز دادن به‌رژیم ایران در چارچوب توافق هسته‌یی فشار آوردند. اما در هسته اصلی این گروه، متمرکز شدن روی مجاهدین خلق، پیشروترین جنبش اپوزیسیون در ایران، نهفته است. 
کن بلک ول افزود: آرین طباطبایی، یکی از اولین شرکت کنندگان در گروه «ابتکار کارشناسان ایران » در این رابطه نقش محوری داشت. او در سال ۲۰۱۴همکاری خودش را با گروه «ابتکار کارشناسان ایران» آغاز کرد واولین مقاله اش را با عنوان «مراقب مجاهدین خلق باشید» برای بی‌اعتبار کردن مجاهدین نوشت.
آدام کریدو  نویسنده واشنگتن فری بیکن نوشت: علی واعظ عضو شبکه مخفی نفوذی های  رژیم ایران، پنج بار در کاخ سفید ملاقات داشته است، جلسات نشان می دهند که اعضای گروه تبلیغاتی تحت کنترل رژیم ایران، از جمله علی واعظ، همکار سابق رابرت مالی، به افراد ارشد بایدن دسترسی داشته اند. 
 
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید