آخرین تحولات جنگ منطقه

۳۰۰حمله هوایی و بمباران در غزه توسط اسراییل همراه با پیشروی و گسترش جنگ زمینی و هدف قرار گرفتن اطراف بیمارستانها.

وزارت بهداشت فلسطین :در حال حاضر ۱۲ بیمارستان از مجموع ۳۵بیمارستان و ۶۵درصد از مراکز بهداشتی اولیه غزه تعطیل هستند.۱۲۴ پرسنل بیمارستانها کشته شده و بیش از ۱۰۰ تن مجروح شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه :آمار کشته‌ها: ۸۵۲۵نفر،شامل ۳۵۴۲کودک ،آمار مجروحین بیش از ۲۱ هزار نفر

اجلاس شورای امنیت ملل متحد درباره وضعیت غزه.

ریاض منصور نماینده فلسطین:در هر ۵ دقیقه یک کودک فلسطینی در غزه کشته می شودجامعه بین المللی باید از راه حل دو کشور در عمل پشتیبانی و دفاع کند.

سخنگوی ارتش اسرائیل :ارتش اسرائیل در حملات دوشنبه شب در شمال غزه به ۳۰۰ هدف حماس ضربه زده و استقرار در  غزه را با توسعه عملیات زمینی و تمرکز بر منطقه شمال غزه ادامه میدهد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد :با حمله به یکی از تونلهای حماس در شمال غزه یک سرباز زن اسرائیلی را که توسط حماس ربوده شده بود آزاد کرده است.

رویترز:سخنگوی حماس در لبنان گفت عملیات اسرائیل برای ورود به غزه موفق نبودو آنها تنها در مناطق محدودی در شمال مستقر هستند.

رئیس آژانس ملل متحد برای کمک به فلسطین به شورای امنیت ملل متحد گفت:مردم محاصره شده در نوار غزه در معرض کوچ اجباری و مجازات دسته جمعی هستند.

نیویورک تایمز:حزب الله لبنان مسئولیت سلسله حملاتی با موشک و خمپاره به اهداف نظامی اسرائیل ،در امتداد مرزهای شمالی اسرائیل با لبنان را به عهده گرفت.

ارتش اسرائیل بامداد سه‌شنبه اعلام کرد:جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش زیرساخت های حزب‌الله ،از جمله تسلیحات، پست‌ها و تأسیساتی را در لبنان مورد حمله قرار دادند.

رویترز:با کشته شدن ده‌ها تن از نیروهای حزب‌الله در درگیری با اسرائیل،این گروه برای احتمال جنگهای طولانی آماده شود.

دیدبان حقوق بشر سوریه:شلیک چهار موشک توسط شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران در عصر دوشنبه،به سوی پایگاه نیروهای ائتلاف بین المللی در دیرالزور سوریه.

تهاجم هواپیماهای ائتلاف به رهبری آمریکا به شبه نظامیان  رژیم ایران در دیرالزور و منهدم کردن سکوهای پرتاب موشک .

خبرگزاری فرانسه:حملات مکرر به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه،خطر کشاندن ایالات متحده به درگیری با رژیم ایران را دارد.

وال استریت ژورنال : نهاد امنیتی اسرائیل عمدتاً از سیاست مهار حماس حمایت می‌کرد اما نتانیاهو آماده بود اجازه دهد که حماس مسلح شود و بر غزه حکومت کند،چرا که این امر رهبری فلسطین را بین نوار غزه و کرانة غربی  که تحت کنترل حکومت خودگردان فلسطین است، شقه می‌کرد، این امر موجب می‌شد که یک توافق صلح که در آن اسرائیل مجبور به تسلیم بخش‌هایی از کرانة غربی شود  نامحتمل گردد.

دربحبوحه کشتار هزاران فلسطینی و ویرانی غزه رژیم  آخوندی تصویری از جلاد قاسم سلیمانی   در  فلسطین و لبنان را در رسانه های حکومتی به نمایش گذاشت.

وال‌ استریت ژورنال: تشدید تنش با رژیم ایران این بار قطعی است. اورشلیم و واشنگتن باید خود رژیم آخوندی را تهدید کنند، نه نمایندگان آن را، زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل و آمریکا پیش قدم شوند.

واشینگتن پست:آرون میلر  دیپلمات کهنه کار آمریکایی گفت: ما با ایران مشکل راهبردی داریم و راه حل استراتژیک نداریم. هیچ یک از این رویکردها در متوقف کردن استراتژی شیطانی هوشمندانه نیابتی رژیم ایران موفق نبوده است. ما می‌توانیم امیدوار باشیم که مردم ایران آخوندها را سرنگون کنند.

آخرین تحولات جنگ منطقه - قسمت دوم 

نیویورک تایمز درباره آخرین تحولات در غزه نوشت:  نیروهای اسرائیلی وارد شمال غربی غزه شده و در الکرامه، محلهای در شمال شهرغزه و در اتوبان صلاح الدین حضور دارند. این نیروها در حال تلاش برای رسیدن به بزرگراه ساحلی الرشید هستند. ازسوی دیگر سخنگوی حماس به رویترز گفت عملیات اسرائیل برای ورود به غزه موفق نبود و آنها تنها در مناطق محدودی در شمال مستقر هستند.

العربیه به نقل از سخنگوی حماس نوشت : حملات خشونت آمیز اسرائیل مانع هر گونه مذاکره بر سر زندانیان میشود.

خبرگزاری فلسطینی وفا نوشت: مناطق مختلف غزه شامگاه دوشنبه تا ظهر سه شنبه همچنان هدف بمبارانهای سنگین اسرائیل قرار داشتند. طی حملات هوایی شب گذشته اسرائیل خانه های مجاور بیمارستانهای اندونزی در شمال، بیمارستان قدس در غرب، بیمارستان اروپایی و بیمارستان ترکیه هدف قرار گرفتند. این منبع افزود طبقه سوم بیمارستان ترکیه که ویژه بیمارهای سرطانی است، فروریخته و کاملاً از دور استفاده خارج شده است. همچنین بیمارستان شهدا در دیرالبلاح واقع در مرکز غزه با قطعی مکرر برق و تمام شدن سوخت ژنراتورها مواجه بود.

خبرگزاری وفا به نقل از وزارت بهداشت فلسطین نوشت ۳۴درصد بیمارستانهای غزه در حال حاضر کار نمیکنند و ۶۵درصد از مراکز بهداشتی اولیه تعطیل هستند و ۱۲۴ پرسنل بیمارستانها کشته شده و بیش از ۱۰۰ تن مجروح شده اند. علاوه بر این ۵۰ دستگاه آمبولانس آسیب دیده است . در حال حاضر ۱۲ بیمارستان از مجموع ۳۵بیمارستان غزه تعطیل هستند.

خبرگزاری وفا افزود در بمباران چند خانه مسکونی در شهر رفح در جنوب غزه نیز ۳۰ تن کشته و دهها تن مجروح شدند.وزارت بهداشت تعداد کشته شدگان غزه را تا کنون ۸۵۲۵ از جمله ۳۵۴۲کودک و آمار مجروحین را بیش از ۲۱ هزار تن اعلام کرده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل روز سه شنبه در گزارش روزانه خود با اشاره به عملیات آزاد سازی یکی از گروگانها از دست حماس گفت: طی عملیات یکشنبه شب، واحدهای نظامی ارتش اسرائیل موفق شدند با حمله به یکی از تونلهای حماس در شمال غزه، یک سرباز زن ارتش اسرائیل بنام اوری مـِجیدیش را آزاد کنند. وی مسئولیت دیدبانی و بازبینی ویدئوهای امنیتی در نوارغزه را بر عهده داشت. ما از اطلاعات ذی قیمت وی برای عملیات بعدی خود استفاده خواهیم کرد. سخنگوی ارتش اسرائیل به جزییات این عملیات اشاره ای نکرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل با تأکید بر ادامه بمباران غزه، از ساکنان غزه خواست موقتاً به اردوگاه جدیدی که در شمال خان یونس ایجاد شده است، بعنوان محل امن، پناه ببرند. این منبع افزود: ارتش اسرائیل همچنان در خاک غزه مستقر است و با توسعه عملیات زمینی، به حرکت تدریجی خود و تمرکز بر منطقه شمال غزه، برای از بین بردن واحدهای مسلح حماس ادامه میدهد. وی گفت ارتش اسرائیل در حملات دوشنبه شب در شمال غزه به ۳۰۰ هدف حماس ضربه زده و موفق شده است فرمانده واحدهای پهپادی و یکی از فرماندهان صحنه در تهاجم ۷اکتبر حماس به اسرائیل، بنام نسیم ابو عجینه را به قتل برساند.

تلویزیون الحدث گفت :حماس با انتشار فیلمی مدعی شد در یک کمین در بیت حانون در شمال غزه، موفق شده است سه خودروی زرهی و ۳۵ سرباز اسرائیل را هدف قرار دهد. این منبع همچنین افزود شهرک اسرائیل سدروت در مرز غزه را موشکباران کرده است. این منبع افزود نیروهای اسرائیل با حمله به رام الله در کرانه غربی، خانه صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس را منفجر کرده و شب گذشته دو فلسطینی را در جریان حمله نظامی به چندین شهر در کرانه غربی به قتل رسانده اند. بدین ترتیب آمار کشته شدگان فلسطینی در کرانه غربی از ۷اکتبر تا کنون به ۱۲۴تن رسیده است.

الحدث به نقل از ارتش اسرائیل گفت: طی ۲۴ساعت گذشته نیروی موفق شده است دو پهپاد را بر فراز دریای سرخ رهگیری و منهدم کند. این منبع افزود پهپادها با هدف اسرائیل و از سوی حوثیهای وابسته به رژیم ایران پرتاب شده اند.

رویترز نوشت: جنگنده های نیروهای اسرائیل بامداد سه شنبه زیرساختهای حزب الله، از جمله انبارهای تسلیحات، پست ها و سایتهای دیدبانی و عملیاتی آنرا هدف قرار دادند. این منبع افزود طی ۲۴ ساعت گذشته حزب الله با شلیک موشک ویا تیراندازی و عملیات نقوذ و شلیک موشکهای ضد تانک مواضع نظامی و شهرکهای شمال اسرائیل را هدف قرار داده که منجر به تعداد مجروح و خساراتی گردیده است.

تلویزیون الحدث در آخرین گزارش خود گفت: اسرائیل صبح سه شنبه مناطقی از جنوب لبنان را زیر آتش سنگین توپخانه خود قرار داده است. تلویزیو الحدث تلفات حزب الله را از ۷ اکتبر تا کنون ۴۹ تن اعلام کرده است.

نخست‌وزیر اسرائیل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:  «معنای آتش بس، یعنی تسلیم شدن اسرائیل». وی گفت: موضع روشن اسرائیل در قبال آتش بس این است که درست همانطور که آمریکا به دنبال بمباران پرل‌هاربر ، و یا پس از حمله 11 سپتامبر با آتش بس موافقت نمیکرد، اسرائیل با آتش‌بس موافقت نخواهد کرد. فراخوان هایی که برای برقراری آتش‌ بس داده می شود، فراخوان تسلیم اسرائیل به حماس و تسلیم به ترورسیم است. این اتفاق محقق نخواهد شد.»

ناتانیاهو افزود: این نبرد، مربوط به کشورهایی که اسرائیل را برای آتش‌بس تحت فشار قرار می‌دهند نیز هست. اگر حماس و محور شرارت رژیم ایران پیروز شوند، هدف بعد آنها این کشورها خواهند بود.

روز سه‌شنبه ارتش اسرائیل اعلام کرد که تعداد گروگان‌ها در غزه اکنون بیش از ۲۴۰نفر است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین گفت : از حمله ۷ اکتبر حماس تاکنون، ۳۱۵ تن از سربازان و نیروهای مسلح اسرائیل کشته شده‌اند.

سی‌ان‌ان گزارش داد: «پس از انتشار فیلمی از گروگان‌ها توسط حماس دفتر نتانیاهو متعهد شد که «هر کاری را انجام دهد تا همه ربوده‌شدگان را به‌خانه بازگرداند. در آن ویدئو، سه زن روی صندلی‌های پلاستیکی رو به دوربین نشسته‌اند، در حالی که زنی که در وسط نشسته با خشم فزاینده به‌طور مستقیم نتانیاهو را مورد خطاب قرار می‌دهد...

وال استریت ژورنال طی مقاله ای نوشت :موقعیت بنجامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل خطرناک است. طی ۳۵ سال حضورش در سیاست، او تصویری از خود ساخته که نسبت به خشونت فلسطینیان سخت‌گیر و آماده شکست دادن تهدید رژیم مجهز به بمب اتمی حاکم بر ایران است. این تصویر در ۷ اکتبر که یک هزار نفر شبه نظامیان حماس در آنچه که بسیاری از اسرائیلی‌ها آنرا بدترین شکست امنیتی و اطلاعاتی تاریخ ۷۵ سالة خود می‌خوانند وارد اسرائیل شدند، خرد گردید.

‌ وال استریت ژورنال افزود :‌ درحالیکه نهاد امنیتی اسرائیل عمدتاً از سیاست مهار حماس حمایت می‌کرد، اما نتانیاهو آماده بود اجازه دهد که حماس مسلح شود و بر غزه حکومت کند،چرا که این امر رهبری فلسطین را بین نوار غزه و کرانة غربی که تحت کنترل حکومت خودگردان فلسطین است، شقه می‌کرد. این امر موجب می‌شد که یک توافق صلح که در آن اسرائیل مجبور به تسلیم بخش‌هایی از کرانة غربی شود نامحتمل گردد. این منبع هم چنین نوشت: حتی اگر اسرائیل در این جنگ پیروز شود، ممکن است این پایان دوران وی بعنوان یک سیاستمدار باشد...یک مقام ارشد حزب لیکود گفت : سرنوشت نتانیاهو به جنگ حماس بستگی دارد ولی بعید است که او همچنان رهبر حزب و در نتیجه نخست‌وزیر، باقی بماند.

ارتش اسرائیل بامداد سه‌شنبه از حملات هوایی به مواضع  حزب الله وابسته به رژیم در لبنان خبر داد و با انتشار فیلمی در حساب ایکس خود، حمله به تأسیسات و پستها و تسلیحات در لبنان را اعلام کرد

خبرگزاری بلومبرگ در این رابطه گزارش داد: «اسراییل هم‌زمان با تشدید حملة زمینی خود در غزه، اهداف بیشتری را در سه‌شنبه شب در لبنان و سوریه هدف قرار داد. .. 

نیویورک تایمز در همین باره نوشت: حزب الله لبنان مسئولیت سلسله حملاتی با موشک و خمپاره به اهداف نظامی اسرائیل  در امتداد مرزهای شمالی اسرائیل با لبنان را به عهده گرفت.

رویترز نیز با اشاره به تلفات حزب الله نوشت با کشته شدن ده‌ها تن از نیروهای حزب‌الله در درگیری با اسرائیل این گروه برای احتمال جنگهای طولانی آماده شود کشته شدن ۴۷ نفر از حزب الله در چنین درگیری نسبتاً محدود حامیان این گروه را شوکه کرده است

سخنگوی ارتش اسرائیل در بریفینگ سه‌شنبة خود، گفت: «آنچه در اینجا مهم است این است که دولت لبنان درک کند با اجازه‌دادن به حزب‌الله برای کشاندن آنها به جنگ، تقریباً همه‌چیز را از دست می‌دهد و مطلقاً چیزی به دست نمی‌آورد».وی هم‌چنین گفت: «ما فعالیت‌های خود را در بخش شمالی غزه، یعنی مرکز ثقل حماس، متمرکز خواهیم کرد... اما هم‌چنان به حملات خود در مناطق دیگر غزه ادامه می‌دهیم. ما فرماندهان آنها را تعقیب می‌کنیم و به زیرساخت‌های آنها حمله می‌کنیم».

خامنه‌ای  روز ۷آبان در حکمی پاسدار  جنایتکار حسین دهقان وزیر دفاع سابق رژیم را که در بنیانگذاری حزب‌الشیطان لبنان نقش داشت به‌سمت ریاست ارگان غارت موسوم به بنیاد مستضعفان منصوب کرد تا ثروتهای غارت شده مردم محروم ایران را هرچه بیشتر برای حزب الشیطان دست نشانده رژیم هزینه کند. 

پاسدار حسین دهقان از سرکردگان نیروی ترویستی قدس، یک هفته پیش در تلویزیون رژیم گفت: بحث هایی که در لبنان و تشکیل حزب الله  پیش امد ....و بعد از آن در سال ۷۶ و اینها بود که نیروی قدس شکل گرفت در زمان رهبری حضرت آقا(خامنه ای).

نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد، یک موشک زمین به زمین را که از منطقة دریای سرخ به‌سمت اسرائیل پرتاب شده بود، با موافقیت ره‌گیری کرده است.

نیروی هوایی اسرائیل، افزود: «یک تهدید هوایی دیگر صبح سه‌شنبه با موفقیت توسط جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش در منطقه رهگیری شد..».

خبرگزاری فرانسه در این رابطه، گزارش داد: «شبه‌نظامیان حوثی در یمن روز سه‌شنبه تأیید کردند که در پاسخ به جنگ اسرائیل علیه حماس... پهپادهایی را به‌سمت اسرائیل فرستاده‌اند... نخست‌وزیر دولت حوثی‌ها... در پاسخ به خبرگزاری فرانسه تایید کرد که «این پهپادها به یمن تعلق دارند».

دیده بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه هشتم آبان گزارش داد:‌ همزمان با ورود نیروهای کمکی نظامی «ائتلاف بین‌المللی» به پایگاهی در دیرالزور در سوریه ، صدای انفجار ۴ فروند موشک از مناطق تحت نفوذ نیروهای رژیم اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران  به پایگاه آمریکایی‌ها در میدان گازی کونیکو شنیده شد.

 پس از آن هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی محل تمرکز شبه‌نظامیان رژیم ایران در روستاهای تبیا، شامیه و مرات در حومه دیرالزور را هدف قرار دادند و سکوهای پرتاب موشک آنها را منهدم کردند.

آخرین تحولات جنگ منطقه - قسمت سوم

دیده بان حقوق بشر سوریه افزود:‌ طی چند روز گذشته، شبه‌نظامیان رژیم ایران  ۱۵ حمله به پایگاه‌های «ائتلاف بین‌المللی» را مشاهده کرده اند.

خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه ۹آبان در گزارشی درباره حملات شبه نظامیان رژیم ایران به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق  نوشت:‌ حملات مکرر به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه خطر کشاندن ایالات متحده به درگیری با رژیم ایران را دارد. آمریکا افزایش حملات موشکی و پهپادی - حداقل ۱۴ مورد را  درعراق و ۹ مورد در سوریه از ۷ اکتبر تاکنون را به نیروهای مورد حمایت رژیم ایران نسبت داده است.

متیو میلر سخنگوی وزرات خارجة آمریکا در پاسخ به سؤالی دربارة واکنش این کشور به حملات شبه‌نظامیان وابسته به رژیم در منطقه، گفت:ما کاملاً شفاف گفته‌ایم که از منافع و پرسنل ایالات متحده در منطقه دفاع خواهیم کرد. شما شاهد انجام عملیات نظامی ما در هفته گذشته برای تقویت این واقعیت بودید. این‌را مستقیماً برای حکومت ایران روشن ساخته‌ایم و امیدواریم که آنها راه کاهش تنش را انتخاب کنند».

نماینده اردن در سازمان ملل نیز در سخنان خود گفت:جنگ غزه وارد مرحله جدیدی شده که در آن کشتار و ویرانیهای بیشتری پیش بینی میشود.ادامه جنگ غزه، گسترش جنگ در منطقه را به دنبال خواهد داشت.وی تاکید کرد مادام که کسانی هستند که جنایات اسرائیل را توجیه می کنند، کشتار متوقف نخواهد شد.اسرائیل باید پاسخگوی جنایات خود درغزه باشد.

آژانس ملل‌متحد برای پناهندگان فلسطینی اعلام کرد که از شروع جنگ، ۶۴تن از کارمندانش در غزه کشته شده‌اند.

مارتین گریفیث معاون دبیرکل ملل‌متحد در امور بشردوستانه روز سه‌شنبه در شبکة ایکس، نوشت: «امروز صبح این فرصت غم‌انگیز را داشتم که با خانواده‌های غزه تلفنی صحبت کنم. آنچه آنها از ۷اکتبر متحمل شده‌اند فراتر از ویرانگر است. وقتی یک کودک ۸ساله به شما می‌گوید که نمی خواهد بمیرد، سخت است احساس درماندگی نکنید».

به‌گزارش خبرگزاری وفا، محمد اشتیه نخست‌وزیر فلسطین در جلسة هفتگی دولت، گفت: «کشتار هزاران کودک توسط نیروی اشغالگر نشان‌دهندة ابعاد فاجعه‌بار این جنگ است که باید فوراً متوقف شود... وی تصریح کرد که نیمی از فلسطینی‌های کشته‌شده در نوار غزه کودکان و زنان بوده‌اند، آنها در خانه‌هایشان از ترس و گرسنگی می‌لرزند و در همین حال هواپیماها و گلوله‌های تانک در انتظار کسانی هستند که تاکنون جان سالم به‌در برده‌اند و منتظر لحظه‌ای هستند که خانه‌هایشان را هدف قرار بدهند و آن‌را روی سر ساکنانش خراب کنند و به گور جمعی تبدیل کنند. تاکنون ۱۰۰ خانواده نابود شده‌اند و صدها و شاید هزاران تن هم‌چنان زیر آوار مانده‌اند».

نخست‌وزیر فلسطین هم‌چنین گفت: «در غزه کودکان در دستان پدر و در شکم مادرشان جان می‌بازند. نوزادان نارس در انکوباتورها جان خود را از دست می‌دهند و جان آنها به دلیل قطع برق از دست می‌رود. عمل‌ها بدون بیهوشی، خارج از بخش‌های مراقبت ویژه و در بیمارستان‌های مملو از مجروح و شهید انجام می‌شود».محمد اشتیه هم‌چنین گفت که محمود عباس و دولت فلسطین به تلاش‌های خود برای متوقف کردن حمله، تضمین رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه و باز کردن یک مسیر سیاسی برای پاسخ‌دادن به منشاء مشکلات ادامه می‌دهند.

باقری کنی، معاون وزارت خارجه رژیم در مصاحبه با تلویزیون از پاسخ به سؤالی در مورد محتوای پیام آمریکا به رژیم و این‌که آیا در مورد حزب‌‌الشیطان لبنان بوده طفره رفت و گفت: آمریکایی‌ها هم در جایگاهی نیستند که بخواهند دستوری را بدهند یا یک مطالبه نامشروعی داشته باشند.وی در مورد احتمال گسترش جنگ نیز گفت: گسترش جریان جنگ توسط آمریکایی‌ها به هیچ وجه امکان ندارد اما طرف مقابل در موقع مقتضی تصمیم خواهند گرفت.

به‌گزارش خبرگزاری عمان، وزیر خارجة این کشور جامعة جهانی را به تحقیقات دربارة حملة اسرائیل به غزه فراخواند.این خبرگزاری نوشت: « البوسعیدی، وزیر امور خارجه، از جامعه بین المللی خواست تحقیقات مستقلی را در مورد حمله اسرائیل انجام دهد و آن‌را به دلیل هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان، تأسیسات آنها، محروم‌کردن آنها از نیازهای انسانی، گرسنگی‌دادن به آنها و قرار دادن آنها در معرض مجازات دسته‌جمعی در نوار غزه مورد حسابرسی قرار بدهد».

تلویزیون ب‌اف‌ام فرانسه، گزارش داد: «روز سه‌شنبه در یک ایستگاه مترو در پاریس، پلیس روی یک زن که تهدیداتی را ابراز کرده و تروریسم را توجیه می‌کرد آتش گشود... بعد از این واقعه ایستگاه مترو تخلیه شد. این زن که تماماً خود را پوشانده بود از دستورات پلیس پیروی نکرد... دادستانی پاریس می‌گوید که... این زن تهدید کرد خودش را منفجر کند. بنا به اطلاعات ما هیچ مادة منفجره‌یی یافت نشده است».

در همین حال وزیر ترابری فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد که از ۱۸اکتبر تاکنون ۱۰۰ تهدید به بمب‌گذاری علیه فرودگاههای این کشور وجود داشته است.

 آخرین تحولات جنگ منطقه - ق چهارم

 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید