حکومت آخوندی نمایشهای دجالگرانه موسوم به روز قدس را با گرداندن جنازه‌های سرکردگان به هلاکت رسیده نیروی تروریستی قدس در جریان حمله به کنسولگری رژیم در دمشق و با حضور سران رژیم و سرکردگان باندهای مختلف حکومتی برگزار کرد.
در نمایشهای دجالگرانه موسوم به روز قدس سرکردگان سپاه پاسدران به عربده‌کشی پرداختند و آبنوش یک عضو مجلس ارتجاع در رابطه با با برملا شدن جهانی سرمار جنگ‌افروزی و دجالبازیهای رژیم تحت نام فلسطین گفت: همه دشمنان می‌گویند سر مار ایران است کانون اصلی جنگ شمایید. 
در همین حال، محمد الحورانی عضو شورای انقلاب جنبش فتح در مصاحبه‌یی درباره سوء‌استفاده رژیم از نام قدس و دخالت‌های رژیم در کشورهای عربی و به‌خصوص فلسطین گفت:
هر شهروند عربی بایستی نقش سیاست رژیم ایران در کشورهای عربی را بداند. از عراق که هویتش را از دست داد و ضعیف شد تا سوریه و لبنان و تا یمن.
محمد الحورانی، با اشاره به سیاست نفاق و جنگ‌طلبی رژیم در منطقه گفت: 
این خلاصه سیاست رژیم ایران است که می‌خواهد عرب با عرب بجنگند تا این‌که نفوذش را تعمیق کند و با قدرت بیشتری در مذاکراتش با آمریکا قرار بگیرد.
الحورانی افزود: دهها سال است که در ایران از روز قدس به‌عنوان یک پوشش استفاده می‌شود برای توجیه دخالت‌های رژیم ایران در کشورهای عربی و به‌طور مشخص در امور فلسطین.

لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید