مأموران جنایتکار خامنه‌ای در مراسم تولد کیان پیرفلک در ایذه، پسرعموی مادر او، پویا مولایی‌راد ۲۱ساله را به‌قتل رساندند.
روز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، در آرامستان روستای پرچستان ایذه، در مراسم سالروز تولد کیان پیرفلک، «پویا مولایی‌راد» پسر عموی مادر کیان «ماه منیر مولایی‌راد» کشته شد.
 امروز یکشنبه خانواده و دوستان کیان پیرفلک طبق قرار قبلی برای سالروز تولد او بر سر مزارش در آرامستان پرچستان ایذه حاضر شده بودند تا یاد او را گرامی بدارند.
اما مأموران امنیتی برای جلوگیری از حضور مردم مسیرهای منتهی به روستا را سد کرده و به مردم شرکت‌کننده حمله کردند. در حمله مسلحانه جنایتکاران خامنه‌ای به مردم شرکت‌کننده در مراسم، پویا مولایی‌راد، به‌شهادت رسید.
به گزارش رسیده از ایذه، نیروهای امنیتی در سراسر خیابان‌ها و جاده‌های اطراف این شهر مستقر شده و حکومت نظامی اعلام نشده در شهر ایجاد کردند.
یکی از نزدیکانش پویا گفته است: «خودمون تو شوک هستیم، اصلا نمیدونیم چی شد با ماشین داشت میرفت روستامون،  مامورا ماشینشو به رگبار بستن، الانم جنازه رو آوردن بیمارستان شهدای ایذه».
همه خانواده‌هامونو با باتوم تو بیمارستان  زدن.»
میزان خبرگزاری قوه قضاییه این درگیری را «فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی» خوانده است. این خبرگزاری ضمن تأیید حمله با شلیک گلوله به مردم و قتل یک نفر اعلام کرد که یک سروان به نام محمد قنبری در حمله با یک خودروی سواری کشته شده است.
بر اساس گزارش دیگری یک مأمور به نام ابوالحسنی نیز در وضعیت وخیمی است.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید