روزنامه صدا و سیمای رژیم از اجرای مجدد بخشی از محدودیت‌های برداشته شده میرحسین موسوی در حصر به بهانهٔ افزایش ارتباطات موسوی با مجاهدین خبر داد.
سخنگوی مجاهدین بار دیگر یادآوری کرد ترفند تکراری و بهانه‌جویی رژیم در مورد هر گونه ارتباط موسوی با مجاهدین کذب محض و طبق سیاقات شناخته شده و لو رفتهٔ خامنه‌ای، صرفاً برای وادار کردن موسوی به موضع‌گیری علیه مجاهدین است.
خط کار خامنه‌ای و دستگاههای اطلاعاتی و مزدوران و عوامل نفوذی رژیم در داخل و خارج از کشور، جعل و دروغ و تزویر برای وادار کردن افراد و گروهها در مقاطع مختلف به موضع‌گیری علیه مجاهدین به‌عنوان سرخ‌ترین نام و تهدید اصلی سرنگونی فاشیسم دینی است.
در ۲۰بهمن ۱۴۰۱ سخنگوی مجاهدین در برابر همین ترفند خاطرنشان کرد: نسبت دادن و مربوط کردن موضع‌گیری سیاسی میرحسین موسوی به مجاهدین کذب محض برای برانگیختن و وادار کردن او به موضع‌گیری علیه مجاهدین و مقاومت ایران است. البته مسئول شورای ملی مقاومت آقای مسعود رجوی از سال۸۸، به‌رغم هر آنچه موسوی درباره مجاهدین کرده و گفته است، خواهان حمایت و حفاظت از آقای موسوی و همسرش در برابر هر گونه گزندی از جانب خامنه‌ای شده و هم‌چنین حصر او را محکوم و بر حقوق او و همسرش و آزادی آنها از بازداشت خانگی تأکید کرده است.
سخنگوی مجاهدین در ۲۱بهمن ۱۴۰۱ نیز در مورد دروغهای زنجیره‌یی قضاییه جلادان برای وادار کردن اردشیر امیرارجمند تحت عنوان مشاور ارشد موسوی به موضع‌گیری علیه مجاهدین اعلام کرد: نه مجاهدین آقای امیر ارجمند را به پاریس منتقل کردند، نه با مجاهدین ارتباطی دارد، نه عضو آنها بوده، نه به مقر آنها رفته است.
سخنگوی مجاهدین افزود: همه می‌دانند و در ۴دهه گذشته به‌روشنی دیده‌اند که در شریعت ولایت فقیه، موضع‌گیری و انواع برچسبها علیه مجاهدین، هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی «معیار جدی ارزیابی از میزان صداقت» و عامل «تعیین‌کننده در مناسبات» رژیم با افراد و گروهها و احزاب و دولتها بوده است.
یک دهه بعد از قتل‌عام مجاهدین سرموضع در همهٔ زندانهای کشور به فتوای خمینی، این سیاست را خرازی وزیر خارجه خاتمی به صراحت در اسفند ۱۳۷۷ در ایتالیا اعلام کرد.
پس از ۲۵سال کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خامنه‌ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر همین خط پافشاری می‌کند.
منتسب کردن افراد و مواضع آنها به مجاهدین با یک کلکسیون دروغ و جعل اسناد و اخبار و حتی نشریه تقلبی مجاهد و اطلاعیه‌های تقلبی به نام مجاهدین و کمیسیونهای شورای ملی مقاومت برای وادار کردن طرف مقابل به موضع‌گیری بخشی از سیاست راهبردی رژیم به دستور خامنه‌ای است.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید