سایت اکسپرس لندن چهارشنبه ۱۳اردیبهشت در مطلبی به‌قلم پاتریک کندی ضمن حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی نوشت: غرب باید هم‌اکنون علیه دیکتاتورهای اسلامی ایران اقدام کند وگرنه پشیمان خواهیم شد.
پاتریک کندی، نماینده سابق کنگره آمریکا می‌نویسد، زنان و جوانان ایران در حال نبرد مرگ و زندگی علیه دیکتاتوری مذهبی حامی تروریسم خود هستند - انگلستان و غرب باید هر کاری که می‌توانند برای کمک انجام دهند... واکنش وحشیانه و خشونت‌آمیز رژیم به اعتراضات، از جمله بازداشت خودسرانه، شکنجه و قتلهای فراقانونی، نشانه آشکاری از بی‌توجهی آشکار این رژیم به خواست مردمش است. اما مردم ایران در برابر چنین ظلمی مقاوم و پایدار مانده‌اند و آرمان آنها باید مورد حمایت جامعه جهانی قرار گیرد.
شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) به رهبری خانم خستگی‌ناپذیر مریم رجوی که به‌عنوان یک چهره کلیدی در تأمین آینده دموکراتیک ایران ظاهر شده را وارد کنید.
طرح ۱۰ ماده‌ای او برای آینده ایران، یک پلتفرم معاصر و سکولار که از جدایی دین از دولت و هم‌چنین حقوق زنان و اقلیتها حمایت می‌کند، جایگزینی مترقی و روشنگرانه برای سیاست‌های ظالمانه رژیم کنونی ارائه می‌دهد.
حمایت میلیون‌ها ایرانی و صدها قانونگذار و مقام در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.
همان‌طور که در یک راهپیمایی بزرگ در ماه مارس در بروکسل گفتم، تلاش‌های رضا پهلوی، پسر شاه مخلوع، برای این‌که خود را به‌عنوان چهره‌ای برای اپوزیسیون قرار دهد، به‌دلیل ناکامی او در جدا کردن خود از نقض حقوق بشر توسط رژیم پدرش، تا حد زیادی ناموفق بوده است.
قیام سراسری با شعارهای مرگ بر ستمگر چه شاه و چه رهبر (خامنه‌ای) مشخص شده است که نشان‌دهنده رد هر دو نظام دینی و حکومت استبدادی خاندان پهلوی است... .    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید