به‌محض صدور حکم دادگاه رژیم علیه ۱۰۴تن از اعضای مقاومت ایران، رهبر مقاومت در پیامی تاریخی برای حضور در هر دادگاه صالح بین‌المللی، اعلام آمادگی کرد و گفت: «به‌عنوان نخستین مسئول مقاومت و ارتش آزادیبخش ملی ایران در جنگ داخلی با ارتجاع ولایت فقیه برای محاکمه در هر دادگاه و مرجع بی‌طرف بین‌المللی بار دیگر اعلام آمادگی می‌کنم».
البته از سوی مقاومت ایران و رهبری آن، همیشه برای حضور در مقابل افکار عمومی و مردم اعلام آمادگی شده و این مرام مجاهدین بوده که همواره کوچک‌ترین امور و جزییات مبارزه – تا جایی که حفظ اطلاعات برای امنیت جان مبارزان آزادی امکان می‌داده – به اطلاع عموم رسانده شود.
 
حضور رژیم در دادگاه!
در مقابل، این سؤال از رژیم پیش می‌آید که آیا حاضر است جلوی افکار عمومی جهانی شفافیت داشته باشد و مثلا در یک دادگاه علنی شرکت کند؟! آیا توان اطلاع‌رسانی در حد مثلا اعلام تعداد کشته‌شدگان در قتل‌عام ۶۷ و یا شهدای قیام ۱۴۰۱ هست؟!
ناگفته پیداست که دادگاه واقعی و علنی، محل رسیدگی به «داد» ملت است و در آنجا باید صادقانه همه چیز را مثل روز روشن کرد. این رژیم از همان اول با خیانت و دروغ بر سر کار آمده است و هیچ برنامه شفافی ارائه نکرده و همان وعده‌های زیر درخت سیب را هم درباره «آزادی‌ها» و «جمهوری» و «زنان» و... با حاکمیت ولایت فقیه و سرکوب و «یا روسری یا توسری» پاسخ داده است. خمینی جنگ را با چند میلیون کشته و معلول از دو طرف ادامه داد و مگر کسی جرأت داشت چرا بگوید و سؤال کند؟ بعدش هم زهر خورد و باز هم نگفت چرا. پس با دادگاه و پاسخ‌گویی و شفافیت مثل جن و بسم‌الله است. مثل آب خوردن دروغ می‌گوید. آدمها را می‌رباید و می‌کشد و به رودها یا بیابانها پرتاب می‌کند. مگر ولایت فقیه برای اطلاع‌رسانی است؟ مردم چه‌کاره‌اند؟! وسط آسمان، هواپیمای مسافربری را می‌زند سه روز به کره زمین دروغ می‌گوید و آسمان را به ریسمان می‌بافد. اصلاً معلوم نیست در تاریخچه خود چند انسان بی‌گناه را اعدام و سر به نیست کرده است. این اعداد ۱۲۰هزار و ۳۰هزار و ۱۵۰۰کشته آبان و ۵۰۰هزار کشته کرونا و... هم تماماً نتیجه تلاشهای شبانه‌روزی مقاومت ایران و نزدیک‌ترین تخمین قریب به یقین بوده است وگرنه این رژیم که آماری به کسی نداده و نخواهد داد و آمار واقعی را فقط خدا می‌داند و پس از سرنگونی تا حدودی برای بشریت مشخص خواهد شد. معلوم است که هرگز پای دادگاه و عدالت و محکمه و قانون نخواهد آمد مگر این‌که آن‌قدر مجبور شده باشد که سرنگونی‌اش را دیده باشد و فردایش سرنگون شود که آن هم بحث دیگری است. همین هفته گذشته، دو روز کل ایران را به بهانه گرما تعطیل کرد! هیچ‌کس نفهمید علت واقعی چه بوده و داد رسانه‌های خودش هم در آمد که بالاخره این «تعطیلی دو روزه کشور به چه دلیل» بوده است؟! این رژیم دادگاه می‌آید؟!
 
هم‌چون الماس
اما در برابر نکبت و سیاهی ولایت فقیه نگاهی به زلالی و شفافیت مقاومت و رویکردش با افکار عمومی و جامعه جهانی بیاندازیم:
درب قرارگاههای مجاهدین دهه‌هاست برای همه خبرنگاران و سازمانهای بین‌المللی و شخصیت‌های سیاسی باز بوده است. پس از جنگ آمریکا و عراق، ۱۶ارگان امنیتی آمریکا مدتها به صحبت و بازجویی شخصی با رزمندگان مشغول بودند و وزارت کشور عراق نیز همان روند را ادامه داد. اماکن اشرف سه در آلبانی نیز بارها از سوی رسانه‌ها و تلویزیونها و شخصیتها بازدید شده و گزارشهای منتشر شده در اینترنت موجود است.
در موضوع مهم مالی و تأمین هزینه‌های مقاومت، حساب ریال به ریال و سنت به سنت هزینه‌ها و دریافت و پرداختها و کمک مالی هموطنان در برنامه گلریزان همیاری اطلاع‌رسانی شده و بخش‌های مالی سازمان و شورای ملی مقاومت بارها با حضور در دادگاهها از پاک‌دستی مقاومت دفاع کرده و همواره پیروز میدان بوده‌اند.
 
البته که این لیست را می‌شود به همه پهنه‌های عملکرد مقاومت در همه سالیان، همه قرارگاهها و همه فعالیت‌ها در کشورهای میزبان گسترش داد. هم‌چنان که رهبر مقاومت در کتاب «استراتژی قیام و سرنگونی» تصویر شفاف و روشنی از سابقه و سیمای مقاومت (کلیهٴ فعالیت‌ها مواضع، خط‌مشی سیاست و استراتژی مقاومت) ترسیم کرده است.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید