ارديبهشت 15, 1403

برگ‌های بی‌خزان ـ اکبر کاظمی

in جنبش دادخواهی

by Super User

من اکبر کاظمی هستم مدت ۷‌سال در زندانهای لاهیجان، قزلحصار و اوین بودم که بیشترین…
شهریور 25, 1401

تصویب طرح شورای ملی مقاومت درباره رابطه دولت با دین و مذهب

جدایی دین و دولت نوعی نگرش سیاسی است که بر مبنای آن دین و حکومت…
شهریور 25, 1401

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد

in یاد یاران خاموش

by Super User

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد. حاج خلیل رضایی از جمله مردان بزرگی در…
شهریور 21, 1401

دیدگاه‌ها - درباره زنان نیروی تغییر

https://vimeo.com/348863476
شهریور 21, 1401

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران…

in جنبش دادخواهی

by Super User

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران ۱۳ساله گواهی تاریخی…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت دوم - #انحلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/335484029در این برنامه ارگانی را زیر ذره بین میبریم ،که بصورت بسیار استثنایی ، بیسابقه…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت اول - #انجلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/334444173سپاه پاسداران در تمامیت خودش به عنوان یک گروه تروریستی در لیست سیاه وزارت خارجه…
شهریور 19, 1401

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سراسر کشور

in جنبش دادخواهی

by Super User

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ۳۳ سال پیش، خمینی دستور قتل‌عامی گسترده…
شهریور 19, 1401

سریال فرازها ـ قسمت چهارم ـ وحدت نیروها

https://vimeo.com/748254829
شهریور 08, 1401

عفو بین‌الملل؛ ناپدیدسازی قهری؛ رنج و آزار روانی ادامه‌دار - اشاره به…

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل در روز جهانی قربانیان ناپدیدسازی قهری سه‌شنبه ۸ شهریور نوشت: قربانیان «ناپدیدسازی قهری»…

خبرگزاری فرانسه ۱۶بهمن : اسدالله اسدی به جرم این‌که مغز متفکر در پشت توطئه سال۲۰۱۸ بود محکوم شد. دیپلمات ایران روز پنجشنبه پس از این‌که در دادگاهی در بلژیک در رابطه با طراحی یک توطئه بمب‌گذاری مورد حمایت دولت علیه مخالفان ایرانی در فرانسه مجرم شناخته شد، به بیست سال زندان محکوم شد.
نیویورک تایمز: دادگاه بلژیک روز پنجشنبه مصونیت دیپلماتیک یک مقام ارشد ایرانی را سلب کرد، وی را به‌دلیل سازماندهی حمله بمب‌گذاری خنثی شده که تجمع مخالفان ایرانی در فرانسه در سال ۲۰۱۸ را هدف قرار داده بود، مجرم شناخت و به ۲۰ سال زندان محکوم کرداخبار جهان نیویورک تایمز: محکومیت اسدی
خبرگزاری آسوشیتدپرس: آنتروپ، بلژیک - یک مقام ایرانی روز پنجشنبه به‌دلیل مغزمتفکری حمله خنثی شده بمب‌گذاری علیه یک گروه مخالف ایرانی تبعیدی در فرانسه در سال۲۰۱۸ محکوم شد و توسط دادگاه بلژیک که ادعای مصونیت دیپلماتیک وی را رد کرد به ۲۰سال زندان محکوم شد
دادستانها به اتهام تلاش برای قتل تروریستی و مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی حداکثر مجازات زندان ۲۰سال را درخواست کرده بودند. وکیل اسدی گفت موکل او به تمام اتهامات مطرح شده علیه خودش اعتراض کرده است. سه مظنون دیگر نیز به زندان محکوم شدند.
بلومبرگ: یک مقام ایرانی به‌دلیل طراحی یک بمب‌گذاری خنثی شده، علیه یک گروه مخالف تبعیدی در فرانسه در سال۲۰۱۸ محکوم شد.
سایت یورونیوز (فارسی): دیپلمات ایرانی به جرم تلاش برای بمب‌گذاری در همایش مجاهدین خلق به ۲۰ سال زندان محکوم شد
دادگاه کیفری آنتورپ (انور) در بلژیک اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی را به جرم تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی سالانه شورای ملی مقاومت ایران (به محوریت سازمان مجاهدین خلق) در شهر ویلپنت (حومه پاریس) در ژوئن سال۲۰۱۸ به بیست سال زندان محکوم کرد.
این نخستین بار است که یک دیپلمات ایرانی در اروپا به جرم مشارکت در تروریسم محکوم می‌شود.
آقای اسدی ۴۹ساله در زمان وقوع جرم کارمند دیپلماتیک سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، پایتخت اتریش بود. او تمام اتهامات علیه خود را رد کرده است. دیگر متهمان این رونده یعنی نسیمه نعامی به ۱۸سال، امیر سعدونی به ۱۵سال و مهرداد عارفانی به ۱۷سال زندان محکوم شدند. قاضی با درخواست دادستان مبنی بر سلب تابعیت بلژیکی افراد موافقت کرد.
آژانس خبری dpa آلمان، دادگاه بلژیک به دیپلمات ایرانی به جرم توطئه خنثی شده بمب‌گذاری ۲۰سال حبس داددادگاه بلژیک به دیپلمات ایرانی به جرم توطئه خنثی شده بمب‌گذاری ۲۰سال حبس داد
تلویزیون فاکس نیوز: دادگاه بلژیک دیپلمات رژیم ایران را به‌خاطر یک توطئه بمب‌گذاری محکوم کرد. اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران در وین بود که با اطلاعات رژیم ایران کار می‌کرد و در لحظه ارتکاب جرم دستگیر شد. اسدالله اسدی بمبی را در سال۲۰۱۸ توسط یک هواپیمای تجاری از تهران به‌وین منتقل کرد که در یک بسته دیپلماتیک مخفی شده بود و نمی‌توانستند آن‌را بازرسی کنند.
اسدالله اسدی بمب را به‌یک سلول خفته در بلژیک تحویل داده که خود را به‌عنوان پناهنده در بلژیک برای انجام این حمله جازده بودند.
سان انگلستان: دیپلمات رژیم ایران در توطئه و طراحی برای بمب‌گذاری مجرم شناخته شد، هدف اصلی این حمله تروریستی مریم رجوی بود. تریسا ویلرز وزیر ارشد سابق در دولت انگلستان بعد از اعلام حکم دادگاه بلژیک خواهان واکنش شدید دولت انگلستان علیه رژیم ایران شد و گفت این رژیم خارج از مرزها و استانداردهای بشری و قابل‌قبول اخلاقی و رفتاری قرار دارد.
ای.بی.سی. نیوز: حکم ۲۰سال زندان به‌دیپلمات رژیم ایران داده شد که به‌طراحی بمب‌گذاری علیه اپوزیسیون ایران در فرانسه محکوم گردیده است
سایت پولیتیکو: دادگاه بلژیک دیپلمات ایرانی را به جرم توطئه طرح بمب‌گذاری به ۲۰سال زندان محکوم کرد.
روز پنجشنبه دادگاهی در بلژیک یک دیپلمات ایرانی را به اتهام تلاش برای تروریسم به‌دلیل نقش او در یک حمله خنثی شده، در سال۲۰۱۸ محکوم کرد. احتمال دارد این حکم روابط بین بروکسل و تهران را بدتر کند.
اسدالله اسدی به‌دلیل نقشش در یک توطئه بمب‌گذاری که هدف آن تجمع مخالفان رژیم ایران در فرانسه بود، به ۲۰سال زندان محکوم شد.
به سه همدست (او شامل) یک زن و شوهر بلژیکی-ایرانی که در روز تظاهرات با مواد منفجره در اتومبیل‌شان دستگیر شدند و یک مرد بلژیکی-ایرانی دیگر که قصد داشت، این زوج را یک بار در فرانسه راهنمایی کند، محکوم به زندان شدند.
الشرق‌الأوسط روزنامه چاپ لندن: امروز پنجشنبه۱۶ بهمن دادگستری بلژیک یک دیپلمات ایرانی را به جرم طراحی حمله‌یی که هدفش گردهمایی مخالفان رژیم ایران در نزدیکی پاریسدر سال۲۰۱۸ بود، به ۲۰سال زندان محکوم کرد. مجازات اسدالله اسدی که در آن دوره دارای استوارنامه سفارت ایران در وین بود با رعایتدرخواست دادستانی فدرال در امور تروریسم، اعمال شد.
دادگاه آنتورپ در شمال کشور هم‌چنین سه بلژیکی ایرانی‌الاصل را پس از محکوم کردن به تبانی به مدت ۱۵ تا ۱۸سال زندان و لغو تابعیت بلژیک محکوم نمود.
العربیه فارسی: اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی به اتهام اقدامات تروریستی به ۲۰ سال زندان محکوم شداسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی که در بلژیک به اتهام توطئه و اقدام به‌عملیات تروریستی در خاک اروپا، محاکمه می‌شد، به ۲۰ سال زندان محکوم شد. این نخستین بار در تاریخ حیات رژیم ایران است که یک دیپلمات مشغول به کار، با اسناد و مدارک کافی در دادگاههای اروپا با اتهام تروریستی محکوم می‌شود. دادگاه، ادعای وکلای ‎اسدالله_اسدی مبنی بر صلاحیت‌نداشتن دادرسی به‌دلیل مصونیت دیپلماتیک را رد کرد و گفت طبق قوانین بلژیک و اتحادیه اروپا، پرونده اسدی که در خارج از مکان مأموریت خود بازداشت شده، مشمول کنوانسیون مصونیت دیپلماتیک نمی‌شود.
نسیمه نعامی و امیر سعدونی، دو تن از عاملانی که بمب را از اسدالله اسدی در لوکزامبورگ تحویل گرفتند تا در نشست سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس کار بگذارند، به ترتیب به ۱۸ سال و ۱۵ سال زندان محکوم شدند.
سایت مونت کارلو: یک دیپلمات ایرانی به جرم طراحی حمله‌یی به گردهمایی مخالفان در فرانسه به ۲۰ سال زندان محکوم شد امروز پنجشنبه دادگستری بلژیک اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی را به‌دلیل طراحی حمله‌یی که هدف آن گردهمایی مخالفان رژیم ایران در نزدیکی پاریس پایتخت فرانسه در سال۲۰۱۸ بود، به ۲۰سال زندان محکوم کرد. اسدالله اسدی (۴۹ ساله) به اتهام "اقدام برای کشتار تروریستی"و"مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی" با سه همدست محتمل، محاکمه می‌شود. دادستان این حداکثر مجازات را در دادگاهی که در اواخر ماه نوامبر در دادگاه کیفری شهر ساحلی فلاندر برگزار شد، درخواست کرده بود. این پرونده که ترکیبی از تروریسم و ​​جاسوسی است، باعث ایجاد تنش دیپلماتیک بین تهران و بسیاری از پایتختهای اروپا از جمله پاریس شد... مریم رجوی رئیس‌جمهور مقاومت ایران گفت: ”این محاکمه تاریخی است چرا که ”تمامیت رژیم در مظان اتهام است“ . خانم رجوی به خبرگزاری فرانسه گفت: ”اگر آنها (در توطئه خود) موفق می‌شدند، یک فاجعه به بار می‌آمد“ چرا که هزاران نفر در ویلپنت در میتینگ شرکت داشتند.
سایت استاندارد بلژیک: دادگاه جنایی آنتورپ روز پنجشنبه۱۶ بهمن در مورد پرونده بمب‌گذاری خنثی شده در گردهمایی جنبش مقاومت ایران مجاهدین خلق MEK در فرانسه در سال۲۰۱۸ حکم خواهد داد. دادستان فدرال درخواست حکم زندان برای چهار متهم، از جمله دیپلمات ایران اسدالله الف، به‌خاطر تلاش قتل تروریستی و مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی داده است.
امیر اس و همسرش نسیمه ن. ، یک زوج بلژیکی ایرانی‌الاصل از منطقه ویلریک شهر آنتورپ، در تاریخ ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ در شهر ولوو-سن-پیر Woluwe-Saint-Pierre با ۵۰۰ گرم مواد منفجره و چاشنی در ماشین خود متوقف شدند... .
در ماه نوامبر، اسدالله اسدی و سه نفر دیگر توسط دادستانهای بلژیک در آنتورپ به طراحی یک حمله به اعضای شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس در یک گردهمایی در سال۲۰۱۸، متهم شده بودند.
در آغاز دادرسی در پایان ماه نوامبر، دادستان فدرال خواستار حداکثر مجازات ۲۰ سال حبس برای اسدالله A شد؛ برای امیر S. و همسرش نسیمه N. هجده سال زندان و برای مهرداد A. پانزده سال، و هم‌چنین لغو تابعیت بلژیکی آنها شد.
در طول محاکمه، وکیل مدافع اسدالله الف اظهار داشت که دادگاه کیفری آنتورپ صلاحیت قضاوت را ندارد و موکل وی به‌عنوان دیپلمات از مصونیت برخوردار است... .
نیک بیک سردبیر آی.تی.وی. نیوز طی پیام توئیتری پنجشنبه ۱۶بهمن: دادگاهی در بلژیک یک دیپلمات ایرانی، را به ۲۰سال زندان به‌خاطر طراحی بمب کذاری، در یک گردهمایی مخالفان تبعیدی در پاریس در سال۲۰۱۸ محکوم کرد. قاضی می‌گوید: اسدالله اسدی ۴۹ساله به وسیله مقامات تهران حمایت می‌شده است.
کلود مونیکه، مأمور سابق دستگاه امنیتی فرانسه و از کارشناسانی که پرونده اسدالله اسدی را بررسی کرده در گفتگو با ایران اینترنشنال پنجشنبه ۱۶بهمن درباره پرونده اسدی می‌گوید برای اولین بار در ۴۰سال گذشته یک دیپلمات ایرانی به‌دلیل تلاش برای بمب‌گذاری در خاک کشوری در جریان ارتکاب جرم بازداشت شده است.
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
مرداد 30, 1400

انعکاس تظاهرات خانواده های #قتل_عام67 و هواداران #مجاهدین در مقابل دادگاه مرکزی…

in دادگاه سوئد

by Super User

https://vimeo.com/587530041کلان نیوز آلبانی ـ هدف اصلی قتل عام سال۶۷ اعضای مجاهدین بود آنها معتقد به…
شهریور 21, 1401

تبیین جهان - #مسعود_رجوی - قسمت و چهل و دوم - رد…

in تبیین جهان

by Super User

رد پوزیتیویسم در همین نقطه لازم است یک مبحث دیگر هم اشاره شود، این مبحث،…
آبان 10, 1402

آرمانها و امیدها ـ قسمت هفتم - #قتل_عام67 #دادخواهی #ایران

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/879093707 اسم دایی ما مهدی عظیم‌زاده است و در سال ۶۷ اعدام شد. او در…
آبان 23, 1402

تظاهرات یاران شورشگر-گرامیداشت شهیدان -محکومیت جنگ‌افروزی رژیم و سوءقصد تروریستی علیه دکتر…

in اخبار

by Super User

 https://vimeo.com/883759116 تظاهرات در شهرهای : استکلم - مالمو- هامبورک- برمن- هانور- دوسلدورف جنگ و ترور…
دی 09, 1402

#ایران - تهران - انفجار در شهرداری غارتگر حکومتی در ناحیه ۲…

in کانونهای شورشی

by Super User

 https://vimeo.com/897944677 با درود به هموطنان بپاخاسته در اردکان یزد و راهپیمایی و اعتراض بزرگ آنان…
شهریور 11, 1402

جنبش دادخواهی از ۳شهریور۶۷ تا کنفرانس ۴دهه جنایت علیه بشریت - #قتل_عام67…

in مقاله ها

by Super User

سنگ‌ها در سحر بیداری خواهند گریست برای بغض شمعی در ظلمت که تمامت جهانی سیاه…
تیر 25, 1399

آغاز محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات‌ تروریست رژیم آخوندی و سه همدستش در…

in دادگاه سوئد

by Super User

صبح امروز محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی و سه همدستش در دادگاهی در…
تیر 06, 1402

فاکس نیوز: نمایندگان کنگره در سنا و مجلس نمایندگان نسبت به‌حملهٔ خشونت‌بار…

in اخبار

by Super User

فاکس‌نیوز نمایندگان کنگره در سنا و مجلس نمایندگان نسبت به‌حملهٔ خشونت‌بار به‌کمپ سازمان مجاهدین در…
ارديبهشت 09, 1402

#مسعود_رجوی: تنها راه نجـات خلـق، ارتـش آتـش و آزادی است - #نه_شاه_نه_شيخ…

مسعود رجوی- ۵آذر ۱۴۰۱: 🔻 وقتی خلیفهٔ ارتجاع توده‌های میلیونی مردم بپاخاسته را غافل و…
ارديبهشت 01, 1401

آدرس دشمن نظام!

in مقالات

by Super User

خرداد 19, 1402

هموطنان ما که از ملیتها و فرهنگها و زبانهای گوناگون برخوردارند، باید…

تضمین حقوق ملیت‌ها در #شورای_ملی_مقاومت ایران هموطنان ما که از ملیتها و فرهنگها و زبانهای…
دی 20, 1402

#ایران - یاد جهان پهلوان تختی در سالگرد جاودانگی اش گرامی باد…

https://vimeo.com/900427987 یاد جهان پهلوان تختی در سالگرد جاودانگی اش گرامی باد یادی از اهدای مدال‌های…
مرداد 22, 1402

داریم وارد مرحله بازی حذفی می‌شویم - #قيام_تا_سرنگونى

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/852063019 محسن رنانی اقتصاددان رژیم ـ ۱۲ مرداد ۴۰۲:‌ حکومت در یک مراحل و مقاطعی…
اسفند 29, 1400

آنالیز ـ چرا و چگونه بعد از جنگ عراق و آمریکا همه…

https://www.youtube.com/watch?v=aL97JMIdM28
خرداد 14, 1402

۹سال پیش در ۱۱خرداد۹۳ #غلامرضا_خسروی در #گوهردشت جاودانه شد! او پس از…

۹سال پیش در ۱۱خرداد۹۳ #غلامرضا_خسروی در #گوهردشت جاودانه شد! او پس از شنیدن فرمان هزار…
آبان 09, 1402

موشک‌باران لیبرتی و «تابلوهای جهت‌نمای حقیقت و آزادی» #مجاهدین_خلق #ایران #قيام_تا_سرنگونى

in مقاله ها

by Super User

امروز بر کمتر کسی پوشیده است که هیولای ولایت در تهران، برای سد بستن در…
تیر 03, 1399

نیکولو - پاگانینی

in در جهان

by Super User

تیر 04, 1402

سیلی سنگین بلوچستان به خامنه ای پژواک بلندی داشت - #قيام_تا_سرنگونى

in گزارش

by Super User

مردم اکثر شهرهای بلوچستان به فراخوان پاسخ دادند روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ مردم شهرهای…
آذر 11, 1402

#ایران - آخرین اخبار تحولات جنگ منطقه - #سر_مار_در_تهران_است #انحلال_سپاه_پاسداران

in اخبار

by Super User

https://vimeo.com/890643352 خبرگزاری فرانسه:‌اسرائیل روز شنبه برای دومین روز در غزه بمباران مرگباری را انجام داد.…
آبان 07, 1399

عفو بین‌الملل: تخریب گورهای جمعی، سد کردن مسیر دادخواهی

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل روز ۶آبان۹۹ با اشاره به‌گزارش گزارشگر ویژه اعدامهای خودسرانه و فراقضایی به‌مجمع عمومی…
فروردين 06, 1403

رایت چهل‌وسه سال بهار سرخ‌فام بر قلل زاگرس و البرز

in مقاله ها

by Super User

مقاومت برای آزادی، بهار انسانی در درون بهار طبیعت است. بهار طبیعت اگر پیام دیگرگونه…
مهر 28, 1399

تام ریج: محاکمه اسدالله اسدی فرصتی است برای اخراج شبکه دیپلماتهای رژیم…

in دادگاه سوئد

by Super User

تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا: محاکمه اسدالله اسدی نه تنها فرصتی برای حسابرسی…
خرداد 15, 1402

نیاز خامنه‌ای به جمعیت‌سازی فرمایشی در سالمرگ خمینی - #مرگ_بر_خامنه‌ای #لعنت_بر_خمینی

in مقاله ها

by Super User

قیام سراسری، با طنینهای بلند شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی»، نخستین چیزی که…
مهر 15, 1402

بروکسل ـ تظاهرات و راهپیمایی ایرانیان آزاده در حمایت از قیام و…

https://vimeo.com/871204787 سناتور پیر گالان - رئیس بخش اروپایی سازمان جهانی علیه شکنجه با گذشت یک‌سال…
اسفند 03, 1402

استبداد شاه وسرکوب احزاب ملی وجنبش های ا نقلابی راه را برای…

in مریم رجوی

by Super User

https://vimeo.com/912744214در سیاست بین‌المللی هم امدادرسانی آشکار دولتهای غرب به‌سارق بزرگ قرن کمک کرد تا قدرت…
مهر 18, 1402

خنجر و خیانت ولایت آخوندی به‌آرمان فلسطین - #سر_مار_در_تهران_است #ایران

in مقاله ها

by Super User

یکبار دیگر منطقهٔ خاورمیانه در خون و آتش و ویرانی و مصائب جنگی مرگبار فرو…
شهریور 12, 1399

اطلاعات سپاه به انتشار دو انزجارنامه کثیف ایرج مصداقی مزدور نفوذی وزارت…

اطلاعات سپاه به انتشار دو فقره انزجار نامه‌های کثیف و ننگین ایرج مصداقی مزدور نفوذی…
خرداد 29, 1402

افشاگری تکان‌دهنده در مورد آزار سیستماتیک کودکان توسط حکومت - #ایران

in گزارش

by Super User

تجاوز، بهره‌کشی، تجارت جنسی و شرکت دادن در سرکوب کودکان توسط حکومت ولایت فقیه اخیرا…
مرداد 20, 1402

پراتیک کانونهای شورشی در سالگرد جنبش #دادخواهی - #ایران

in کانونهای شورشی

by Super User

https://vimeo.com/851016547فعالیت های کانونهای قهرمان شورشی درسالگرد قتل عام سی هزار زندانی سربدار و جنبش دادخواهی…
تیر 18, 1400

نواختن نی #مسعود_فرشچی

in مسعود فرشچی

by Super User

https://vimeo.com/572284526
فروردين 26, 1402

دریوزگی مشروعیت از نوستالوژی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ - #نه_شاه_نه_شيخ #آری_به_جمهوری_دمکراتیک #قیام_تا_سرنگونی

in مقاله ها

by Super User

فاشیسم دینی در ۱۲فروردین ۱۴۰۲ با راه‌اندازی یک نمایش در مصلای تهران، تلاش کرد روز…