شهریور 25, 1401

تصویب طرح شورای ملی مقاومت درباره رابطه دولت با دین و مذهب

جدایی دین و دولت نوعی نگرش سیاسی است که بر مبنای آن دین و حکومت…
شهریور 25, 1401

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد

in یاد یاران خاموش

by Super User

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد. حاج خلیل رضایی از جمله مردان بزرگی در…
شهریور 21, 1401

دیدگاه‌ها - درباره زنان نیروی تغییر

https://vimeo.com/348863476
شهریور 21, 1401

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران…

in جنبش دادخواهی

by Super User

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران ۱۳ساله گواهی تاریخی…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت دوم - #انحلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/335484029در این برنامه ارگانی را زیر ذره بین میبریم ،که بصورت بسیار استثنایی ، بیسابقه…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت اول - #انجلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/334444173سپاه پاسداران در تمامیت خودش به عنوان یک گروه تروریستی در لیست سیاه وزارت خارجه…
شهریور 19, 1401

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سراسر کشور

in جنبش دادخواهی

by Super User

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ۳۳ سال پیش، خمینی دستور قتل‌عامی گسترده…
شهریور 19, 1401

سریال فرازها ـ قسمت چهارم ـ وحدت نیروها

https://vimeo.com/748254829
شهریور 08, 1401

عفو بین‌الملل؛ ناپدیدسازی قهری؛ رنج و آزار روانی ادامه‌دار - اشاره به…

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل در روز جهانی قربانیان ناپدیدسازی قهری سه‌شنبه ۸ شهریور نوشت: قربانیان «ناپدیدسازی قهری»…
مرداد 18, 1401

نامه زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد از زندان سمنان

in جنبش دادخواهی

by Super User

عدم اجرای عدالت برای شاه و ساواک راه تکرارش را برای این حکومت باز کرد…

فرانس ۲۴
دادگاه بلژیک حکم اسدالله اسدی و ۳همدست وی را
در ۲۲ژانویه -۳ بهمن اعلام خواهد کرد
دادستان فدرال بلژیک
درخواست۲۰سال زندان برای اسدی
۱۸سال زندان برای نعامی و سعدونی
و ۱۵سال برای عارفانی کرده اند
پاریس وزارت اطلاعات رژیم ایران را متهم
به قرار داشتن در پشت این سوءقصد شکست خورده کرده است
فرانس ۲۴: دادگاه دیپلومات رژیم ایران متهم به طراحی بمبگذاری در گردهمایی اپوزیسیون ایران حکم خود را در ۲۲ژانویه – ۳بهمن در مورد وی صادر خواهد کرد. اسدالله اسدی، با ۲۰سال زندان در صورتیکه حکمش برای هدف قرار دادن گردهم آیی ویلپنت در پاریس، در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ -۹ تیر۱۳۹۷ ثابت شود، مواجه خواهد بود.
اسدی از حضور در دادگاه آنتورپ که به پرونده او و سه همدسش رسیدگی می کند خودداری کرد.
روز پنجشنبه، دومین و آخرین روز محاکمه ، سه تن همچنان بر بی گناهی خود اصرار ورزیدند.
وکلای نسیمه نعامی و امیر سعدونی، که همراه با یک بمب در ماشینشان در مسیر خود بسمت فرانسه دستگیر شدند، مدعی شدند ماده منفجره آنقدر قوی نبوده که کسی را بکشد.
وکیل مهرداد عارفانی، که در دادخواست بعنوان فردی نزدیک به اسدی توصیف شده دست داشتن وی را رد می کند . دادستان درخواست ۱۸سال زندان برای زوج و ۱۵ سال برای عارفانی کرده اند.
یک سوءقصد با بمب قرار بود روز ۳۰ژوئن۲۰۱۸ – ۹تیر۱۳۹۷ در ویلپنت، نزدیک پاریس، گردهم آیی شورای ملی مقاومت ایران را، هدف قرار دهد. چندین هم پیمان رئیس جمهور آمریکا ازجمله شهردار رودی جولیانی در گردهم آیی حضور داشتند.
نعامی و سعدونی همان روز در بروکسل دستگیر شدند در حالیکه پلیس آلمان در اقدامی جداگانه در ۱ ژوئیه -۱۰تیر اسدالله اسدی را که گفته می شود مواد منفجره را در یک دیدار در ماه ژوئن در لوگزامبورگ تحویل زوج داده بازداشت کرد.
حکم دادگاه روز ۲۲ژانویه -۳بهمن ساعت۱۳ بوقت محلی اعلام خواهد شد.
این پرونده موجب تنشهایی بین ایران و چندین کشور اروپایی شده و نور ناراحت کننده ای بر فعالیتهای بین المللی رژیم تهران انداخته است. در اکتبر۲۰۱۸، پاریس وزارت اطلاعات رژیم ایران را متهم به قرار داشتن در پشت این سوءقصد شکست خورده کرد.(سایت فرانس۲۴- ۱۴آذر )
گزارش مجله ال سفیر Elsevier هلند
در مورد محاکمه دیپلومات تروریست رژیم آخوندی
وسه تروریست همدست او در بلژیک
اسدالله اسدی رئیس واحدهای اطلاعاتی رژیم ایران در اروپا
بمب را در تهران تحویل گرفته و آن را در یک پرواز تجاری به وین آورده است
اروپا نباید مرعوب تهدیدهای رژیم ایران شود
تسلیم در برابر ترور یک گزینه نیست
مجله ال سفیر Elsevierهلند باعنوان «کشورهای غربی نباید سیاست ارعاب رژیم ایران را تحمل کنند»:‌
رژیم ایران تلاش می کند با حملات (تروریستی) و اعدام، کشورهای غربی را مرعوب سازد. بارت کولاردین، متخصص ​​جرم شناسی، در مقاله یی ارسال شده می نویسد:‌ تسلیم در برابر ترور نباید یک گزینه باشد. هلند باید رژیم ایران را محکوم کند و تدابیر دیپلماتیک اتخاذ نماید. در سال ۲۰۱۸ -۱۳۹۷ یک حمله بزرگ (تروریستی)علیه گردهمایی مخالفان سیاسی ایرانی در پاریس خنثی گردید. روز جمعه، ۲۷ نوامبر۲۰۲۰ دادستانی عمومی بلژیک خواستار مجازات‌ حبس سنگین علیه چهار متهمی شد که به نیابت از رژیم ایران عمل میکردند.
گفته میشود این حمله توسط دو مأمور مخفی انجام شد؛ امیر سعدونی و نسیمه نعامی که جملگی ۱۵سال در بلژیک زندگی کرده بودند. آنها در مسیر رفتن به فرانسه دستگیر شدند. یک بمب ۵۰۰گرمی حاوی تریاستون تریپروکسید (TATP) در کیف آرایش نعامی کشف شد.
در سالن گردهمایی در پاریس، مهرداد عارفانی بعنوان یک نفوذی و به خاطر دست داشتن در این حمله دستگیر شد. چند روز بعد، اسدالله اسدی که احتمالاً رئیس واحدهای اطلاعاتی رژیم ایران در اروپا بوده، اما به عنوان "دیپلمات" وابسته به سفارت در وین کار میکرده، دستگیر می شود. اسدی حمله خنثی شده را سازماندهی میکرد. در خودرو وی دستورالعمل‌های انفجار بمب که برای نعامی آماده شده بودند، پیدا شد. به نظر میرسد که اسدی منطقه‌ای که جلسه در آن برگزار می شود را شناسایی کرده است. پلیس مفروض میگیرد که اسدی مأموریت حمله را از تهران دریافت کرده و بمب را نیز از آنجا تحویل گرفته است. اسدی این بمب را در یک پرواز تجاری به وین آورده است. بلژیک خواستار ۲۰سال زندان برای اسدی، هجده سال زندان برای سعدونی و نعامی و پانزده سال زندان برای عارفانی شده است.
این مهم چه ارتباطی با اعدام برنامه ریزی شده احمدرضا جلالی در ایران دارد؟ درست قبل از احکام مجازات در مورد حمله خنثی شده در پاریس، جلالی به سلول انفرادی منتقل می گردد تا اعدام شود.
استاد عالی حقوق آلن درشوویتز در کتاب خود تحت عنوان «چرا تروریسم خط خود را پیش می برد» نوشته که تسلیم شدن در برابر تروریسم پیام غیرسازنده‌ای می‌فرستد. به گفته درشوویتز تنها پیام صحیح این است: "ما شما را شکار خواهیم کرد و ظرفیت‌های شما برای شرکت در تروریسم را از بین خواهیم برد."
تسلیم شدن به تروریسم نباید یک گزینه باشد. امید میرود که دولت بلژیک بتواند از اعدام جلالی جلوگیری بکند، بدون این که در زمینه اثربخشی تروریسم همکاری کند. هلند برای محافظت از شهروندان و ارزشهای خود و به دلیل همبستگی با مردم ایران باید رژیم ایران را محکوم کند و تدابیر دیپلماتیک اتخاذ نماید. چه کسی میداند که کشور بعدی که به لحاظ اخلاقی توسط رژیم ایران گروگان گرفته می شود کدام خواهد بود؟(مجله ال سفیر هلند ۱۴آذر )
روزنامة دمورخن بلژیک:
به‌گفتة دادستانی فدرال بلژیک
اسدی یک مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران است
و چند روز قبل از گردهمایی پارس، بمب را از تهران تحویل گرفته
و با استفاده از موقعیت دیپلماتیک خود آن‌را به اروپا قاچاق کرده بود
اظهارات وکیل رژیم برای اسدی:
اسدالله اسدی را با هلی‌کوپتر به دادگاه منتقل کردند
وی گفت که دستبندهایش خیلی محکم بودند
وآنها مجدداً محکم‌تر بسته شدند!
اسدالله اسدی، هماهنگ‌کنندة (رژیم) ایران در حمله خنثی‌شده در نزدیکی پاریس در سال۲۰۱۸ فقط یک بار با پلیس صحبت کرد. آن‌هم برای این‌که تهدید کند، اگر محکوم شود، حملات جدیدی در انتظار بلژیک خواهد بود.
طبق گفته دادستانی فدرال (اسدی) یک مأمور سرویس مخفی (رژیم) ایران وزارت اطلاعات و امنیت است. وی طی جلسه‌یی در لوکزامبورگ که از طریق ایمیل‌های رمزگذاری‌شده ترتیب داده شده بود، بمب را به زوج ساکن ویلرایک تحویل داد. او در عکس‌های گرفته شده توسط پلیس قابل مشاهده است. اسدی، در حالی که خود را به‌این زوج به‌عنوان «دانیل» معرفی می‌کرد، چند روز قبل، بمب را از تهران تحویل گرفته و با استفاده از موقعیت دیپلماتیک خود آن‌را به اروپا قاچاق کرده بود.
برخلاف سایر مظنونین، اسدی در دادگاه حاضر نمی‌شود. (اسدی) در دفاعیة خود به‌نامه‌ها و پیامک‌های رمزگذاری‌شده بین خودش و زوج (دستگیر شده) در هفته‌های قبل از حملة برنامه‌ریزی‌شده هیچ اشاره‌یی نکرد. خط دفاعی وی چنین است: «من یک دیپلمات هستم و بنابراین از نظر دیپلماتیک مصونیت دارم».
(وکیل اسدی) گفت: وی را با هلی‌کوپتر به دادگاه منتقل کردند. وی گفت که دستبندهایش خیلی محکم بودند. آنها مجدداً محکم‌تر بسته شدند. ».
اسدالله اسدی به‌مدت دو سال و نیم تمایلی به پاسخ‌دادن به سؤالات بازرسان بلژیکی نداشته است. فقط یک بار با یک نمایندة فدرال تماس گرفت تا تهدید کند که در صورت مواجهه با حکم از سوی دادگاه بلژیک، سلول‌های مسلح آمادة انتقام هستند.
مجاهدین خلق دفاعیات اسدی را سخیف می‌دانند. شاهین قبادی گفت: «او می‌گوید که یک دیپلمات است و بنابراین حق کشتن مردم در سراسر جهان را دارد». «او فکر می‌کند هیچ دادگاهی نمی‌تواند او را محاکمه کند».
سرانجام جمعه‌شب نسیمه نعامی و امیر سعدونی به‌حرف آمدند. نعامی گفت: « ما فکر می‌کنیم دانیل (اسدالله اسدی) می‌خواست من و امیر را به‌قتل برساند. ».
سعدونی در حال گریه‌یی نیم‌بند فریادی ناامیدکننده و تقریباً نامفهوم سر داد، (و گفت): « ن می‌خواهم دانیل (اسدالله اسدی) را ببینم و می‌خواهم با او مواجه شوم. چه‌کار می‌توانم بکنم؟».
حکم دادگاه در ۲۲ژانویه صادر خواهد شد.(دمورخن ۱۴آذر )
گزارش آژانس خبری روپتلی روسیه
دربارة دومین جلسة محاکمة دیپلمات‌تروریست رژیم
فرزین هاشمی: شواهد گسترده و مشخصی در این پرونده وجود دارد که نشان می‌دهد هیچ‌یک از متهمان نتوانسته به‌طور واقعی شواهد را به‌چالش بکشد. هیچ ابهامی وجود ندارد که طرحی برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایران آزاد در ویلپنت در ۳۰ژوئن۲۰۱۸ وجود داشته است. متهمان اذعان کرده‌اند که بمب از ایران توسط اسدالله اسدی آورده شده بود و او آن‌را به ۲متهم دیگر تحویل داد تا آن‌را در ویلپنت کار بگذارند. لذا همة متهمان تماماً به‌صورت آگاهانه در این عمل تروریستی مشارکت داشتند. هم‌چنین مشخص شد که رژیم ایران و به‌طور خاص وزارت اطلاعات و امنیت پشت این عمل تروریستی قرار داشته است.
از آنجایی که آنها هیچ دفاع واقعی ندارند، اسدی به‌کنوانسیون وین استناد کرده و امیدوار بود که بتواند خواهان مصونیت بشود. اما استدلال‌های او پیشاپیش توسط دادگاه آلمان و بالاترین دادگاه بلژیک رد شده است.
...
خبرنگار: نسبت به‌پرونده خیلی اطمینان خاطر دارید؟
ریک وان‌روسل: بله همواره اطمینان‌خاطر داشته‌ایم، یک روند بی‌نقص را طی کردیم و همراه با دادستان فدرال یک تیم عالی بودیم. تلاش کردیم حقیقت را نمایان کنیم، اکنون برعهدهٔ دادگاه است که با صداقت و بی‌طرفی تمام تصمیم بگیرد و ۴متهم یک محاکمة عادلانه دریافت خواهند کرد. خواهیم دید و روز ۲۲ژانویه در ساعت۱۳حکم صادر خواهد شد.
ژرژ هانری-بوتیه: ما صحبت‌های وکلای مدافع (متهمان) و خود آنها را گوش کردیم؛ ضمناً در پایان دادگاه دیدید که متهمان هم‌دیگر را متهم می‌کردند و این بی‌اعتباری روایتشان را نشان می‌دهد. ولی معتقدم مهم اینست که دادگاه برگزار شد و یک مباحثة علنی وجود داشت و همه توانستند صحبت کنند. در ماه ژانویه شاهد نتیجه خواهیم بود، ولی بسیار اطمینان خاطر داریم، چون مدارک و شواهد پرونده بسیار گسترده هستند. (یوتیوب روتپلی ۱۳آذر)
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
خرداد 21, 1402

مایک پمپئو: دادن میلیاردها دلار به ایران، رژیم را جری‌تر می‌کند -…

in اخبار

by Super User

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره آزاد کردن میلیاردها دلار رژیم ایران در کامنتی…
خرداد 08, 1401

مسعود رجوی ۳خرداد۱۴۰۱: انحلال سپاه پاسداران خواست مردم و مقاومت ایران

مسعود رجوی- ۳خرداد۱۴۰۱ انحلال سپاه پاسداران خواست مردم و مقاومت ایران خواست مردم و مقاومت…
تیر 08, 1400

همبستگی شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم فرانسه با گردهمایی جهانی ایران آزاد…

in پیش از کهکشان

by Super User

به سوی کهکشان آزادی همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان…
فروردين 26, 1402

کنفرانس در پارلمان ایتالیا - سخنرانیهای الیزابتا گاردینی، استفانیا آسکاری، آندرا دی…

کنفرانس «نقشه‌مسیر به سوی جمهوری دموکراتیک در ایران» پارلمان ایتالیا سالن لااستامپا چهارشنبه ۲۳فروردین ۱۴۰۲…
مرداد 28, 1402

سینمای اعتراض ـ مرد جنگ - #قيام_تا_سرنگونى

https://vimeo.com/853384715فیلم مرد جنگ بر اساس زندگی و مبارزات مارکس مانوس رزمنده مقاومت نروژ علیه اشغالگران…
آذر 11, 1402

#ایران - مبانیِ تحریم و طرد صدا و سیمای نظام - #تنها_جواب_شیخ_آتش

in مقاله ها

by Super User

واکنش‌های اقشار گوناگون جامعهٔ ایران درباره‌ٔ صدا و سیمای نظام ملایان، سه مبنای مشترک گزنده…
خرداد 19, 1402

۱۷خرداد سالروز عزیمت ربری مقاومت از فرانسه به عراق تشکیل ارتش آزادیبخش…

۱۷خرداد سالروز عزیمت ربری مقاومت از فرانسه به عراق تشکیل ارتش آزادیبخش و گِل گرفتن…
مهر 09, 1402

جامعه‌شناسیِ تابوشکنیِ ۵ مهر - #مجاهدین_خلق #ایران #قیام_ادامه_داره

in مقاله ها

by Super User

«تابو» چیست؟ جامعهٔ «تابوزده» چه توانمندی‌هایی را از دست می‌دهد؟ رابطه‌ٔ تابوسازی با سرقت مذهبی…
آبان 28, 1402

فراخوان سناتورهای آمریکایی به اعمال قاطعیت علیه رژیم ایران #سر_مار_در_تهران_است #انحلال_سپاه_پاسداران #BlacklistIRGC

in اخبار

by Super User

سناتور جونی ارنست عضو سنای آمریکا اعلام کرد: من در تلاش هستم تا جریان میلیاردها…
آبان 02, 1402

افشا عوامل نفوذی رژیم آخوندی در مطبوعات آمریکا - #نه_به_مماشات #انحلال_سپاه_پاسداران #ایران

in اخبار

by Super User

https://vimeo.com/876448054 ۳۱سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به‌لوید آستین وزیر دفاع این کشور، خواهان تعلیق فوری مجوز…
فروردين 26, 1402

مجاهدین و نفی پراگماتیسم قدرت‌جویانه - #نه_شاه_نه_شيخ #آری_به_جمهوری_دمکراتیک #قیام_تا_سرنگونی

in مقاله ها

by Super User

از واژهٔ «تقوا» برداشتها و مفاهیم مختلفی استخراج شده است. ریشهٔ آن از «وقایه‌» به‌معنای…
بهمن 23, 1399

کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه آنتورپ (قسمت سوم) - تام…

in دادگاه سوئد

by Super User

کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه ارتباط زنده آنلاین با مجاهدین در اشرف ۳،…
خرداد 30, 1402

حضور گسترده زنان مجاهد در عملیات بزرگ چلچراغ راهگشایان زنان شجاع ایرانی…

حضور گسترده زنان مجاهد در عملیات بزرگ چلچراغ راهگشایان زنان شجاع ایرانی در قیام ها…
مهر 02, 1399

شگردهای آیت‌الله بی.بی.سی در خدمت به فاشیسم مذهبی با به‌کار گرفتن مزدوران…

پرونده؛ شگردهای آیت‌الله بی‌بی‌سی در خدمت فاشیسم مذهبی شگردهای آیت‌الله بی.بی.سی در خدمت به فاشیسم…
ارديبهشت 18, 1400

برجام پلاس یعنی چی؟

in شورشگران

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=2DlNBjdQBdA
شهریور 30, 1402

اجلاس #شورای_ملی_مقاومت #ایران در چهل و دومین سالگرد تأسیس شورا ـ قسمت…

https://vimeo.com/863681429 سخنرانان: دکتر محمدعلی شیخی - مسئول کمیسیون دانشگاهها ابراهیم مازندرانی - مسئول کمیسیون اصناف…
خرداد 06, 1402

به یاد امیرپرویز پویان وهمرزمانش؛ ستارگان شب‌ کوب آسمان میهن - #نه_شاه_نه_شيخ

in قیام برای آزادی

by Super User

پویان از چهره های درخشان مبارزه مسلحانه انقلابی امیرپرویز پویان از چهره‌های برجسته مبارزات مسلحانه…
فروردين 31, 1401

تبیین جهان قسمت نوزدهم - #مسعود_رجوی - آموزشهای ایدئولوژیکی #مجاهدین در #دانشگاه…

in تبیین جهان

by Super User

بنا بر آنچه تاکنون در مورد قاعده پیچیدگی بحث کردیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که بدون…
آبان 09, 1402

پرواز #آرمیتا_گراوند، در آستانهٔ آبان خونچکان #ایران #قيام_تا_سرنگونى

in مقاله ها

by Super User

فاشیسم زن‌ستیز دینی در آستانهٔ سالگرد قیام آبان۹۸، بار دیگر یکی از دختران معصوم میهنمان…
تیر 04, 1402

حمله به اشرف۳؛ سالی بریشا: احساس می‌کنم من یک مجاهدم! - #مجاهدین_خلق…

in گزارش

by Super User

واکنش تند احزاب آلبانی نسبت به حمله به اشرف۳ سالی بریشا نخست وزیر پیشین آلبانی…
آبان 08, 1402

ترانه حس پرواز، با مریم و سرزمین خوب من - #ایران #آری_به_جمهوری_دمکراتیک

https://vimeo.com/876833300 آزادی مثل پرواز است خورشیدی در چشم‌انداز است همیاران باید برخیزیم فصل عزم و…
آذر 06, 1402

#ایران - جنگ اصلی بین رژیم و مردم ایران - #مجاهدین_خلق #کانونهای_شورشی

in مقاله ها

by Super User

ارتجاع متعفن آخوندی که هم‌چون تیری زهرآگین از اعماق قرون و اعصار فئودالی بر پیکر…
آبان 23, 1402

دفاعیات کنت لوئیس در دادگاه استیناف سوئد ـ قسمت چهارم تا ششم…

in جنبش دادخواهی

by Super User

https://vimeo.com/883887757 دادگاه محاکمه حمید نوری به‌ عنوان یکی از دست‌اندرکاران قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در…
بهمن 09, 1398

مسعود رجوی - آزادی‌خواه واقعی را از کجا می‌شود شناخت؟

مسعود رجوی - آزادی‌خواه واقعی را از کجا می‌شود شناخت؟https://www.youtube.com/watch?v=9cIjYNORZZ4
آذر 12, 1399

دادگاه بلژیک - آنتورپ، محاکمه دیپلمات تروریست رژیم آخوندی - برملا شدن…

in دادگاه سوئد

by Super User

دادگاه بلژیک - آنتورپ محاکمه دیپلمات تروریست رژیم آخوندی برملا شدن اسناد و مدارک جرم…