امانوئله پوتزولو، عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا: رژیم ایران در حال حاضر اولین حامی تروریسم در جهان است. افراط‌گرایی آخوندها در حال تبدیل شدن به یک مشکل جدی و برجسته برای تمام جهان است! ایران آزاد.
جولیو ترتزی، رئیس کمیسیون امور اروپا در سنای ایتالیا: چند روز پیش، یعنی ۳روز پیش در مادرید آلخو ویدال کوادراس، معاون پیشین رئیس پارلمان اروپا، مورد سوءقصد قرار گرفت که خوشبختانه به‌صورت معجزه آسایی نجات پیدا کرد. این سوءقصدی بود که خود ویدال کوادراس آن‌را به رژیم ایران نسبت داد.
بیانیهٔ میلان زور، وزیر آموزش اسلوونی ۲۰۰۸ رئیس مشترک دوستان ایران آزاد: ویدال کوادراس، معاون پیشین پارلمان اروپا، شهرت زیادی در جهان دارد یک طرفدار با نفوذ دموکراسی است. نقش او به‌ویژه در تلاش‌های اپوزیسیون دموکراتیک ایران برجسته بوده است به‌همین دلیل در «فهرست کشتار» رژیم مذهبی نیز قرار گرفت.
اولین واکنش‌های اسپانیا حاکی از آن است که رژیم ایران می‌تواند پشت این ترور باشد فعالیت‌های سپاه پاسداران فقط به ایران یا منطقه محدود نمی‌شود.
میلان زور، وزیر پیشین آموزش اسلوونی، رئیس مشترک دوستان ایران آزاد و نایب‌رئیس هیأت پارلمان اروپا برای جنوب آسیا، طی بیانیه‌یی دربارهٔ سوءقصد علیه دکتر آلخو ویدال کوادراس می‌نویسد: «معاون پیشین پارلمان اروپا، ویدال کوادراس، شهرت زیادی در جهان دارد، یک طرفدار با نفوذ دموکراسی است و بنابراین برای بسیاری، به‌ویژه اقتدارگرایان مختلف، خطرناک است نقش او به‌ویژه در تلاش‌های اپوزیسیون دموکراتیک ایران برجسته بوده است؛ به‌همین دلیل در «فهرست کشتار» رژیم مذهبی نیز قرار گرفت. اولین واکنش‌های اسپانیا حاکی از آن است که رژیم ایران می‌تواند پشت این ترور باشد».
میلان زور در ادامهٔ بیانیهٔ خود، می‌افزاید: «فعالیت‌های سپاه پاسداران فقط به ایران یا منطقه محدود نمی‌شود. به‌همین دلیل است که صدای شجاع آلخو در دفاع از حقیقت و عدالت برای بسیاری آزاردهنده است. ما در اروپا افراد شجاع، به‌ویژه در میان کسانی که در سیاست هستند، کم داریم. افراد بسیار زیادی هستند که مدعی هستند و از سخنان واضح و اقدامات قاطع اجتناب می‌کنند. آلخو همیشه در سیاست مصمم، شجاع و دارای اصول بوده است. خوب است که او را دنبال کنیم و همراه با او کاری برای آزادی و دموکراسی انجام بدهیم. زود برگرد آلخو عزیز.
روزنامه اسپانیایی لارازون‌: مقاومت دموکراتیک ایران حمله به آلخو ویدال کوادراس را محکوم می‌کند و خواهان تحقیق برای یافتن مقصران است.
مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، حمله به آلخو ویدال کوادراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت را به‌شدت محکوم کرد. رجوی خواستار تحقیقات کامل در مورد این حمله شد تا عاملان این اقدام تروریستی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.
ویدال کوادرس در دورانی که نایب‌رئیس پارلمان اروپا بود با شورای ملی مقاومت ایران که برای پایان دادن به حکومت مذهبی و بازگشت به یک نظام دموکراتیک مبارزه می‌کنند، همکاری کرده است. این سیاستمدار نقش تعیین‌کننده‌ای در حذف سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سازمان‌های تروریستی و تضمین حفاظت از این سازمان در کمپ اشرف در عراق و انتقال امن و جمعی آنها به خارج از عراق داشت. ویدال کوادرس به‌دلیل حمایت سیستماتیک از مقاومت مردم ایران، یکی از اولین سیاستمداران غربی بود که در لیست رژیم آخوندها قرار گرفت. به‌همین دلیل، شورای ملی مقاومت اطمینان می‌دهد که "مظنون اصلی" حمله به ویدال کوادراس "فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران" است.
اگر این فرضیه تأیید شود، یک مورد بسیار جدی است که در آن یک فرماندهی تروریستی خارجی با مصونیت کامل در کشور ما فعالیت می‌کند. رژیم ایران به استفاده از عناصر شبه‌نظامی برای انجام حملات تروریستی علیه اهداف سیاسی و نظامی مشهور است. ویدال کوادراس، مانند شورای ملی مقاومت ایران، از معرفی رژیم ایران به‌عنوان مسئول این حمله ابایی نداشته است. مقامات اسپانیایی تحقیقاتی را آغاز کرده‌اند که باید برای پیگرد قانونی کسانی که می‌خواستند علیه رهبری که از برخی ارزش‌های آزادی و دموکراسی دفاع می‌کند، مرتکب جنایت سیاسی شوند، تحقیق کند. غرب باید به تلاش‌های رژیم‌های استبدادی برای گسترش وحشت به خارج از مرزهای خود بسیار توجه داشته باشد.
آلخو ویدال کوادراس- تظاهرات بروکسل - ۸بهمن۱۳۸۷:
«هم‌چنین می‌خواهم از این فرصت استفاده بکنم برای این‌که تبریک بگم به یک شخصیت بسیار برجسته که البته او را هرگز ملاقات نکرده‌ام اما احساس می‌کنم که او به قلب من بسیار نزدیک است می‌خواهم تبریک بگم به مسعود رجوی.
به او به‌عنوان رهبر تاریخی مقاومت ایران تبریک می‌گویم، نه به‌خاطر این پیروزی فقط، بلکه به‌خاطر پرورش چنین نسل متعهد از ملت ایران که این مقاومت رو هدایت می‌کنه علیه رژیم ایران. من بسیار خوشحالم که ساکنان شهر اشرف امروز بعد از ۶سال، صدای مسعود رجوی رو توانستند با گوش‌های خود بشنوند.
من امیدوارم که به‌زودی این امکان رو داشته باشم که با او دیدار کنم و بتونم تحسینی که برای او قائل هستم، ابراز دارم.
قلب و فکر ما با کسانی است که در اشرف و لیبرتی هستند.
دوستان عزیز در اشرف و لیبرتی، من آمده‌ام تا بر تعهدم به شما همان‌طور که ۵سال پیش در کمپ اشرف کردم، تأکید کنم. من و بسیاری از دوستان شما در پارلمان اروپا، تا از سلامت شما و بازگشت‌تان به اشرف مطمئن نشویم، متوقف نخواهیم شد. شما منبع انگیزش ما هستید. شما امید ما و قدرت ما هستید، ما به شما افتخار می‌کنیم.
امسال ششمین سال است که من در گردهمایی شما شرکت می‌کنم. شما مشعل مقاومت هستید که هرگز خاموش نمی‌شود. شما نیاز به تکیه به قدرت‌های خارجی ندارید. من پرزیدنت رجوی را به‌خاطر رهبریش می‌ستایم و هم‌چنین درورد می‌فرستم به مسعود رجوی، رهبر تاریخی مقاومت ایران. امیدوارم که او را خیلی زود در ایران آزاد ملاقات کنم. مسعود و رهروان شجاع او تبدیل به سمبلی برای ثبات قدم و امید در این زمانه تاریک نسبی‌گری اخلاقی و پراگماتیزم کثیف شده‌اند.
دکتر آلخو ویدال کوادراس ـ رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت
مسعود رجوی به درستی اشرف را پایتخت مجاهدین نامید و من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا گرم‌ترین سلام‌هایم را نثار او بکنم، به او که رهبر تاریخی مجاهدین است و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم چرا که یک ایران آزاد به او بسیار نیاز خواهد داشت».    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
خرداد 15, 1402

دیدار و گفتگوی خانم #مریم_رجوی با آقایان ژیلبر میتران و ژان فرانسوا…

in مریم رجوی

by Super User

خانم مریم رجوی، با آقای ژان فرانسوا لوگاره، رئیس بنیاد مطالعات خاورمیانه و شهردار پیشین…
آبان 11, 1402

#مسعود_رجوی: خامنه‌ای با رضایت و استقبال از سیل خون در غزه با…

in مسعود رجوی

by Super User

مسعود رجوی - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ خامنه‌ای با رضایت و استقبال از سیل خون در…
ارديبهشت 08, 1402

خانم #مریم_رجوی: آنچه مردم ما می‌خواهند یک جمهوری دموکراتیک است؛ یک جمهوری،…

ما در کشاکش یک انقلاب دموکراتیک نوین هستیم. آنچه مردم ما می‌خواهند یک جمهوری دموکراتیک…
فروردين 07, 1403

خانم #مریم_رجوی: باور دارم که می‌توان و باید دنیایی نو بر اساس…

in توییت مریم رجوی

by Super User

باور دارم که می‌توان و باید دنیایی نو بر اساس آزادی و برابری ساخت. راه…
دی 16, 1402

#مسعود_رجوی: درمورد انتخابات دراین رژیم نامشروع رای مردم #ایران قهر وسرنگونی دیکتاتوری…

in مسعود رجوی

by Super User

 https://vimeo.com/899581625 مسعود رجوی-۱۳ دی ۱۴۰۲ ماورای وقاحت در مقام ولایت و خلیفهٔ ارتجاع را بنگرید…
ارديبهشت 20, 1399

تبیین جهان- شماره ۲۳

in تبیین جهان

by Super User

مهر 22, 1400

برنامه ۱۰ماده‌ای #مریم_رجوی برای #ایران_آزاد – ماده چهارم - #مقاومت_ایران از جدایی…

نبرد و مبارزه ملت و مقاومت ایران با استبداد ولایت فقیه، نبردی سنگین است. توطئه‌ها…
تیر 23, 1399

دیدگاه های مریم رجوی

https://www.youtube.com/watch?v=pl1p9mc0-uQ
ارديبهشت 07, 1399

تبیین جهان - شماره دهم

in تبیین جهان

by Super User

خرداد 06, 1399

تبیین جهان- شماره ۳۹

in تبیین جهان

by Super User

تیر 08, 1402

از ابتکار عمل اکثریت نمایندگان پارلمان فرانسه در حمایت از مبارزه مردم…

in توییت مریم رجوی

by Super User

از ابتکار عمل اکثریت نمایندگان پارلمان فرانسه در حمایت از مبارزه مردم ایران برای جمهوری…
بهمن 17, 1399

گفتگوی خبرگزاری فرانسه با مریم رجوی: محاکمه دیپلمات ایران در بلژیک «یک…

گفتگوی خبرگزاری فرانسه با مریم رجوی -۳فوریه۲۰۲۱ (۱۵بهمن۱۳۹۹) پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران در آستانه…
شهریور 04, 1400

#مریم_رجوی : شعله جنبش دادخواهی را هر روز فروزان‌تر کنید

هموطنان،یاران شورشگر! به شما زنان و مردان شریفی که پرچم دادخواهی قتل‌عام‌شدگان و رایت آزادی…
مرداد 16, 1402

توییت خانم #مریم_رجوی: جنبش #دادخواهی این دستاورد بزرگ را کسب کرده است…

in توییت مریم رجوی

by Super User

جنبش #دادخواهی این دستاورد بزرگ را کسب کرده است که نام و یاد و آرمان…
خرداد 01, 1402

خانم #مریم_رجوی: همه چیز باید از نو ساخته شود. یک جمهوری و…

in توییت مریم رجوی

by Super User

همه چیز باید از نو ساخته شود. یک جمهوری و قانون اساسی تازه بر پایه…
ارديبهشت 12, 1402

خانم #مریم_رجوی: به‌پاخاستن کارگران و همراهی‌شان با قیام، گواه ظرفیت عظیم جامعه…

in مریم رجوی

by Super User

زحمتکشان، کشاورزان! کارگران به‌جان آمده‌یی که ستم و نابرابری و سرکوب را نپذیرفته‌اید و به…