سوزش رژیم از گردهمایی جهانی مقاومت که با کنار زدن همه زد و بندهای استعماری برای لغو آن برگزار شد آخوندها را واداشته تا در یک اقدام سخیف و در اوج بی‌آبرویی با به‌کارگیری ماموری به نام شایان طوسی نژاد در ارتباط با ارگان اطلاعاتی-امنیتی هابیلیان، به برپایی باصطلاح نمایشگاه بپردازد.
رژیم در حال احتضار و سرنگونی، با نزدیک شدن سالگرد قیام ۱۴۰۱هر روز ترس و وحشت خودش را از قیام پیش رو با هشدارهای مستمر سرکردگان آن به نمایش میگذارد.
خطر قیام  و بالا گرفتن جنگ گرگها چنان مهره های نظام را به جان همه انداخته که مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان ارتجاع در واکنش به ادعای آخوند احمد خاتمی که گفته بود هر اغتشاشی ایجاد کنند زیر پای مردم له خواهند شد نوشت : «این شما هستید که زیر دست و پای مردم له و شر مطلق تان از سر ایران و مردمش برداشته خواهد شد.» این مهره ریزشی رژیم به شکست دجالگریهای خمینی و خامنه‌ای در سوء‌استفاده از اسلام و عاشورای حسینی هم اذعان کرد و خطاب به آخوند احمد خاتمی افزود: «احتمالاً نوحه‌های حماسی محرم امسال را هم شنیده‌اید که عزاداران حسینی چگونه با اسلام اموی و عباسی شما مرزبندی کردند و در تدارک پس گرفتن حسین از شما و بازگرداندن آبروی اسلام نبوی و علوی بر آمده‌اند». (تلگرام تحلیل زمانه رژیم ۲۳مرداد۱۴۰۲)
 
رژیم در چنین مختصاتی به موازات تشدید سرکوب و افزایش اعدام ها، در ابعادی غیر قابل تصور به تبلیغات منفی و دروغ بافی علیه مجاهدین می‌پردازد تا شاید بتواند از قیام پیش رو جلوگیری کند. به این منظور همه ارگان‌های سرکوب رژیم بصورت دیوانه‌واری با تمرکز بر روی مجاهدین تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود را به‌کار گرفته تا راهی برای خروج از بن بست سرنگونی پیدا کند.
رژیم در دوران پایانی خودش به مانند همه دیکتاتوریهای ضد مردمی مستمر و بصورت احمقانه‌ای به پای خود شلیک می‌کند و تصور می‌کند با دود و دم و بزرگنمایی می‌تواند شکست‌های خودش را بپوشاند و  مقاومت برانداز و سرنگون کننده را بترساند و به عقب براند. از اعلام دادگاه برای ۱۰۴تن از مجاهدین تا هیاهوی کر کننده حول سراب جابجایی مجاهدین از آلبانی، تولید کتاب و برگزاری همایش و میزگرد و رونمایی از کتاب و مستند و فیلم همه و همه علاوه برتبلیغات کر کننده آخوندهای شیاد بر منابر حکومتی از جمله سریال طرح‌های مقابله با قیام و آلترناتیو برانداز است که رژیم در اوج وحشت و ترس به آن آویخته و می‌آویزد.  
خبرگزاری صدا و سیمای رژیم در روزهای اخیر از برپایی نمایشگاه اسناد «جنایات [مجاهدین] در دوسلدورف» خبر داد. سیرک نمایشی مزدوران رژیم در دوسلدورف با چند پوستر و پلاکارد محقرانه و مضحک علیه مجاهدین به همراه تصاویر خامنه‌ای و خمینی و جلاد بچه‌کش قاسم سلیمانی، به‌خوبی ماهیت ماموریت مزدوران مواجب بگیر آخوندها را برملا می‌کند.

 دوره گردی مامور وزارت اطلاعات شایان طوسی نژاد در آلمان – باصطلاح نمایشگاه در دوسلدروف
 
سوزش رژیم از گردهمایی جهانی مقاومت که با کنار زدن همه زد و بندهای استعماری برای لغو آن برگزار شد آخوندها را واداشته تا در یک اقدام سخیف و در اوج بی‌آبرویی با به‌کارگیری ماموری به نام شایان طوسی نژاد در ارتباط با ارگان اطلاعاتی-امنیتی هابیلیان، به برپایی باصطلاح نمایشگاه بپردازد.
شایان ذکر است در خرداد ۱۴۰۱ پس از درخواست اشد مجازات برای دژخیم حمید نوری توسط دادستان دادگاه استکهلم، گشتاپوی آخوندی خشمگین از اثرگذاری اجتماعی آکسیون ایرانیان دادخواه و اشرف نشان، دریک طرح زبونانه در صدد مقابله برآمد و از طریق شعبه وزارت اطلاعات موسوم به هابیلیان و توسط مامور خودش طوسی نژاد اقدام به برگزاری یک باصطلاح نمایشگاه کرد تا ننگ جنایت‌های صورت گرفته توسط جلادان خامنه‌ای از جمله حمید نوری را با علم کردن نقض حقوق بشر در مجاهدین متوجه آلترناتیو سرنگون کننده خود کند.

 دوره گردی مامور وزارت اطلاعات شایان طوسی نژاد در آلمان – باصطلاح نمایشگاه مقابل دادگاه استکهلم
 
در گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی آلمان آمده است، «فعالیت‌های جاسوسی (رژیم) ایران که علیه آلمان صورت می‌گیرد، اغلب توسط وزارت اطلاعات انجام می‌شود. در این میان سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران به‌طور خاص در مرکز این فعالیت‌ها قرار دارند».
بر این اساس، مقاومت ایران بارها برای حفاظت از کلیه پناهندگان سیاسی در کشورهای اروپایی خواهان اخراج عوامل رژیم از کشورهای اروپایی شده است.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه ۱۶آذر ۱۳۹۹ خود تاکید می‌کند: «بار ديگر خواهان محاكمه و مجازات و اخراج ماموران و مزدوران وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس از كشورهاي اروپايي و سلب پناهندگي و تابعيت از آنهاست. آلمان و ديگر كشورهاي اروپايي بايد ادامه روابط با رژيم آخوندي را مشروط به توقف كليه فعاليتهاي جاسوسي و تروريستي اين رژيم در خاك كشورشان نمايند. آنچنانكه در دادگاه بلژيك هم برملا شد، فاشيسم ديني حاكم بر ايران چهار دهه است از مناسبات ديپلماتيك و از پناهندگي و تابعيت در خدمت شيطان سازي و جاسوسي و تروريسم استفاده مي‌كند.»    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید